De hele avond al valt mijn internet weg. Heb al de stekker uit modem gehaald. Maar zonder resultaat.
Er scheelt niets met mijn tablet, want op gsm heb ik ook geen internet meer.
Kunnen jullie dit even nakijken ?
De hele avond al valt mijn internet weg. Heb al de stekker uit modem gehaald. Maar zonder resultaat.
Er scheelt niets met mijn tablet, want op gsm heb ik ook geen internet meer.
Kunnen jullie dit even nakijken ?
De bbox ook eens resetten als je dit nog niet gedaan hebt
Zijn het toevallige Apple toestellen waarop het internet wegvalt, dan zou een Prox forummedewerker de “conductor” kunnen uitzetten op je bbox om vast te stellen of het probleem dan opgelost is.
Uw lijntesten zien er alvast in orde uit.
Is het enkel draadloos dat u het merkt?
Zoals Martin ook vermeldde zijn er gekende issues met Apple toestellen in combinatie met de OneSSID, als dit het geval is, kunnen we het uitschakelen voor u.
Blijkbaar was het dit weekend wel weer in orde.
(Heb geen Apple toestellen en had de bbox al gereset de donderdag avond, maar dit bracht toen geen oplossing.)
Moest er iets mislopen, aarzel niet om het ons te laten weten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.