in afwachting dat maandag iemand van het prox forumteam dit verder nakijkt stand van DLM enz...kun je al Zelf een lijntest initiëren:
- - Bellen naar het nummer 0800 22424.
- Wanneer je telefoonnummer gevraagd wordt, geef het lijn nummer in.
- Er wordt eventueel naar je klantennummer gevraagd (vind je ook op je factuur).
- Er wordt nu een lijntest gestart.
- Negeer de ganse boodschap dat je de resultaten zult zien , maar haak niet in voor de lijn verbroken wordt.
- De internetverbinding zal kort verbroken worden, je komt eerst op je startprofiel, waarna DLM terug opgestart wordt.
Je zou ook de bbox eerst kunnen resetten = 20sec resetknopje achteraan ingedrukt houden en pas lossen als alleen vooraan de power led nog oplicht
NB: altijd speedtest uitvoeren met toestel rechtstreeks verbonden aan de bbox en de wifi uitzetten op je bbox alsook de ethernetkabel op de modem losleggen alleen deze van je toestel waar je de test mee doet mag verbonden zijn.
hi, ik zie dat je lijn op een trager profile is teruggevallen
ik heb deze ondertussen al terug verhoogt
kan je dit even testen ?