Allereerst zijn we met onze zaak al minimaal 15 jaar klant bij Belgacom/ Proximus tot volle tevredenheid tot de laatste 4 maanden !!
Ben dus nu al echt maanden bezig om hier de internet snelheid binnen te krijgen waar ik eigenlijk ook voor betaal , nu krijg ik nog minder dan een kwart binnen van wat ik eigenlijk hoor te krijgen !
Al diverse keren techniekers over de vloer gehad deze proberen van alles zonder resultaat .
Ook in een restaurant staat de techniek niet stil Kassa’s , Betaalautomaten en Camera’s werken ook hier via internet maar als de snelheid te laag is heel veel storingen op deze !
Ook vragen de klanten om wifi dus deze snoepen dan ook weer van de snelheid af .
Dus mijn vraag is dan ook wat moet ik doen om hier beweging in te krijgen ( stoppen met het bedrijf / pand verkopen ? )
Ben afgelopen week maar naar een Proximus winkel geweest in Brasschaat in de hoop dat hun kortere aanspreek punten hebben dan de telefonische klantendienst maar helaas !
Nu is namelijk ook nog het geval dat ik uit betrouwbare bron vernomen heb dat er glasvezel zeer vlakbij ligt op enkele meters van de deur dus moet in principe geen probleem zijn om dit hier binnen te brengen .Zou erg leuk zijn dat wij net als andere bedrijven gewoon ook normaal de internet snelheid krijgen waar we voor betalen .
Marcimarc