Skip to main content

 Beste,

 

sinds dat er op mijn vorige topic niet meer gereageerd werd zou ik bij deze willen melden dat ik vandaag terug een storing had die mijn internetsnelheid serieus deed afnemen. 

 

 Beste,

 

sinds dat er op mijn vorige topic niet meer gereageerd werd zou ik bij deze willen melden dat ik vandaag terug een storing had die mijn internetsnelheid serieus deed afnemen. 

 

Normaal heb ik rond de 6 ping en 60mbps


probeer eens een automatische lijntest 

  • - Bellen naar het nummer 0800 22424.
    - Wanneer je telefoonnummer gevraagd wordt, geef het lijn nummer in.
    - Er wordt eventueel naar je klantennummer gevraagd (vind je ook op je factuur).
    - Er wordt nu een lijntest gestart.
    - Negeer de ganse boodschap, maar haak niet in voor de lijn verbroken wordt.
    - De internetverbinding zal kort verbroken worden, je komt eerst op je startprofiel, waarna DLM terug opgestart wordt.
  • Morgen kunnen de prox forummedewerkers ook eens lijn uitmeten op fouten.

@Helaas 

Ik meet uit dat je rechtstreeks op de modem 70Mbts download hebt, bekom je bovenstaande waarden op alle toestellen of op één toestel? 

 

Geert


Reageer