op een ander adres zal je uiteraard andere resultaten hebben hangt af van de kabellengte/verzwakking en die zou dan juist de zelfde moeten zijn van je oud adres!
kijk gewoon op je nieuw adres wat de garandeerde maximum snelheid aangeeft
→ http://proximus.be/internetsnelheid
en dan kun je ook daar de grotere snelheden aflezen die je kan bekomen indien de DLM daar in lukt zonder onstabiel te worden
Als de DLM “” (Dynamic Line Management sytem) uw snelheid verhoogd heeft op basis van resultaten van automatisch lopende testen (de snelheid wordt geoptimaliseerd tot een niveau X zodat de klanten aangesloten op dezelfde distributiekabels elkaar niet hinderen)
Indien u beschikt over een BBox3 type Sagem kan de Sagemtool u meer info geven m.b.t. uw lijn (als user met het user paswoord voorhanden op de Bbox)
Sagemtool downloaden > klik hier
Het is nog maar net geïnstalleerd in de nieuwe woning. Hoe lang zou het duren voor de dlm activeert? Nu haal ik dezelfde snelheid met kabel en wifi. En gaat dit automatisch?
haal je reeds ongeveer op je nieuw adres wat de garandeerde maximum snelheid aangegeven
→ http://proximus.be/internetsnelheid
DLM is een automatisch meetsysteem dat probeert om je lijnsnelheid te verhogen en bij een nieuwe installatie mag je toch op 14 dagen rekenen kan vlugger en kan ook langer duren.
Proximus forummedewerkers kunnen ook de status van de DLM eens opvragen/natrekken
@Stijn vergote Het basisprofiel voor je lijn is 30Mbps en je snelheid is ondertussen al verhoogd naar 60Mbps.