Recent Internet Maxi (“de perfecte keuze voor je gezin”) abo aangeschaft. Losstaand abo; geen onderdeel van een pack.In “Myproximus” kan ik probleemloos een alias bijmaken op een vrij alias slot maar er is echter ook een aparte optie beschikbaar om een nieuwe mailbox aan te maken. Alle input voor een nieuwe mailbox wordt aanvaard, maar de creatie ervan lukt echter niet en eindigt in een technische fout. Als ik de helpdesk contacteer voor de technische fout bij het aanmaken van de nieuwe mailbox maakt men voor ons een 2de alias aan. Een alias, geen nieuwe mailbox? Als ik de helpdesk hierover contacteer wordt mij verteld dat ik enkel aliassen kan bijmaken. Klopt het effectief dat hier maar 1 mailbox met 5 aliassen inbegrepen is en waar iedereen dan deze mailbox shared? Dat kan toch niet?
Bladzijde 1 / 1
Migratie naar het nieuwe webmail systeem is gestart; dit proces neemt enige tijd in beslag maar komt wel in orde. Ik ben zeer erkentelijk voor de snelle interventie. Dankuwel.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.