Skip to main content

Hallo,

Sinds 15/01 hebben wij Proximus internet (fiber) en alles ging goed. Deze morgen was de verbinding echter weg. Het internet lampje op de bbox pinkt, alle andere lampjes branden normaal.

Zoals beschreven in de FAQ heb ik eerst de fiber modem herstart (alle lampjes branden normaal) en daarna de bbox. Daar blijft echter het internet lampje (blauw) pinken.

Kunnen jullie dat eens nakijken aub? 

Mvg,

Karel

mss toch eens proberen door je bbox te resetten → Je b-box 3V+ modem resetten - YouTube


Hallo,

Sinds 15/01 hebben wij Proximus internet (fiber) en alles ging goed. Deze morgen was de verbinding echter weg. Het internet lampje op de bbox pinkt, alle andere lampjes branden normaal.

Zoals beschreven in de FAQ heb ik eerst de fiber modem herstart (alle lampjes branden normaal) en daarna de bbox. Daar blijft echter het internet lampje (blauw) pinken.

Kunnen jullie dat eens nakijken aub? 

Mvg,

Karel


hi karel
kan je het klantennr of fibernr van je fixed toevoegen aan je profile ?


Reageer