Skip to main content

Onze internetverbinding is sinds enkele weken zeer onstabiel. Regelmatig wordt de verbinding verbroken en kan er dan van 15 minuten tot 2 uur uitliggen.

Zaterdag 14 januari is door ons contact opgenomen met de technische dienst. Deze kon inderdaad zien dat er problemen waren en een technieker zou contact met ons opnemen.

Afgelopen dinsdag nog niets gehoord dus nog maar eens gebeld. Ook nu werd toegezegd dat er contact met ons opgenomen zou worden. Wederom zonder resultaat.

Datums voor contact kunnen niet gegeven worden. “Meestal binnen enkele dagen” is het meest nauwkeurige (maar bewezen onjuiste-) antwoord.

Wat kunnen wij nog ondernemen om dit probleem op te lossen?

@VdV1 Best dat je de verder hulp van een PX medewerker afwacht nu aanstaande maandag en omdat ze  vluggere zouden kunnen bedienen ook (indien nog niet gebeurd) zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). 
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


Done.

Dank en prettig weekend.


Reageer