Skip to main content

Sinds we bij Proximus klant zijn, enkel negatieve ervaringen. Het internet/ TV werkt meer niet dan wel en dit voor heel lange periodes. Hier valt ook niks aan te doen, enkel via betalend nummer bereikbaar van 1,5€/min waar je letterlijk en figuurlijk aan het lijntje wordt gehouden. Of een app waar staat dat er onderhoudswerken plaats vinden en waar je het later nog eens kan proberen???? Betalen we niet genoeg voor een goede werking van ons internet/tv? 

Ook kunnen wij beamen dat de verkoper mooie praatjes maakt om nog een contract binnen te slepen en aldus daar zijn percent op te innen, maar achteraf bekeken lijken het allemaal verkooppraatjes: Lak aan communicatie met de interne diensten, dubbele facturen waar je dan hemel en aarde moet verzetten om resultaten te zien, maand nadien zelfde liedje, andere prijzen dan afgesproken, kortweg een hele reeks slechte ervaring en heel veel tijdsverspilling. 

 

Wat zeggen ze op de helpdesk op het gratis nummer 0800 22 800 als je belt; zijn er dan volgens hen gekend problemen met je lijn ?

In ieder geval morgen kunnen de Proximus forummedewerkers dit eens natrekken waar het probleem juist zit als ze hier terug langskome, en daarom best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op". In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten, zodat de prox medewerkekers morgen met deze info verder aan de slag kunnen.
 


hi @Tuinenvanriet  kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan kijk ik na war hier steeds misgaat voor je


Reageer