Skip to main content

Beste lezer,

 

Ik heb een omzetting aangevraagd van VDSL naar Fiber.
Er is een nieuwe grijze kast bij ons in de kelder (gemeenschappelijke delen).

Fiber was volgens de klantendienst beschikbaar dus heb dan deze omzetting aangevraagd.

Nu heb ik wel nog geen implementatie datum gekregen voor die omzetting (installatie datum).

Hoe kan ik zien hoever deze aanvraag staat?

Wat is de stand van zaken?

Kunnen we dit ergens opvolgen?

ter info:

Het nummer voor info over fiber is:
 0800 33 007

Heb je vragen over fiber /  heb je vragen over glasvezel :
Vul je hiervoor even het webformulier in via deze link:
https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_fiber_anspach_2/particulieren/r-orphans/forms/f-cr-fiber-anspach-2.html
Dit komt namelijk rechtstreeks terecht bij het Fiber Care Team.


@Martin ,

Ik heb nu al een aantal keer gebeld naar dat nummer maar niemand kan me status geven van order: 

R000000110000FR5GT . Ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven.

Order staat open van 14 augustus maar wil gewoon weten hoelang de oplevering duurt.


Iemand van het Proximus forumteam kan dit bij de bevoegde dienst opvragen, als ze hier de draad opnemen.


@TheLaw 

Goedemorgen

ik heb meer info gevraagd via het Fiber Care Team

Als ze me info sturen, laat ik het dadelijk weten

groeten

Tina


@tina.b  ik heb gisteren nog eens gebeld maar niemand weet van iets.

Heb jij eventueel een update voor mij?


@TheLaw Ticket IM10856209 is hiervoor in behandeling. Ik heb hier nu een escalatie van aangevraagd. Groetjes, Antonella


@TheLaw Ticket IM10856209 is hiervoor in behandeling. Ik heb hier nu een escalatie van aangevraagd. Groetjes, Antonella

 

@AntonellaD  is hier al een update voor?


@TheLaw Er gaan vandaag nog bepaalde werken uitgevoerd worden, als deze in orde zijn, dan gaat men u een afspraak kunnen toekennen voor activatie.Excuses alvast dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel


@Joel M 

 

Ik heb maandag nog eens gebeld en kon een afspraak maken voor vrijdag 25/09.

Echter heb ik nog geen bevestiging mail gekregen en vind deze afspraak ook niet terug in my proximus.

Kan je me deze afspraak bevestigen? 


@TheLaw  Volgens de info die ik kan terugvinden werd er nog geen afspraak vastgesteld. Ik stuur je bericht door naar de bevoegde dienst voor meer info.

Groetjes,
Antonella


@Joel M  @AntonellaD 

 

Kan er me iemand nu de stand van zaken geven?

Ik had volgens de telefoniste een afspraak en nu niet meer?

Moet er nog iets gebeuren of wanneer kan er een afspraak gemaakt worden?

Graag een stand van zaken en een verduidelijking graag.


@TheLaw Volgens de eerste update dat ik doorkrijg van de bevoegde dienst moet er inderdaad nog iets gebeuren. Ik heb dan ook gevraagd dat ze je zo spoedig mogelijk op de hoogte houden. Groetjes, Antonella


 

@AntonellaD 

Net deze mail ontvangen, kan ik nog steeds een afspraak krijgen voor volgende week vrijdag?

Of moet dit later gebeuren?


@TheLaw Je kan via de link in de mail normaalgezien de beschikbare tijdstippen zien en een afspraak vastleggen. Groetjes, Antonella


@AntonellaD 

Er zit geen link in de mail.

Enkel een link naar Contacteer onze Klantendienst.


@TheLaw Ik heb gevraagd aan de bevoegde dienst als het nog mogelijk is voor vrijdag 25/09. Ik hou je op de hoogte. Groetjes, Antonella


@TheLaw  Ze laten me het volgende weten: Eerst mogelijke vrije dag dinsdag 29/09 ( dagafspraak).
Groetjes,
Antonella


@AntonellaD  Deze afspraak mag je vast leggen.


@TheLaw Ik heb het zo doorgegeven. Groetjes, Antonella


@AntonellaD @Joel M 

 

Net de technicus op bezoek gekregen.

Heb nu fiber (Jipie 🙂 ).

Maar klopt het dat ik nog geen 1GBPS haal?

Staat wel aan op my proximus.
Vermoedelijk loopt er technisch nog iets achter?

 


hangt af van je pack zie bvb → https://www.proximus.be/dam/jcr:c8f640a3-2564-49ac-87e5-b7c6aa96f20c/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/infofiche/PDF-documents-Flex-S/Flex-S--INT-TV-_NL-20200701~2020-07-01-06-06-19~cache.pdf


@Martin 

Het staat ook zo in m’n aanvraag.

 


@TheLaw 

bij ons is alles administratief nog niet doorgestroomd

Ik zie de optie Fiber boost wel aangeklikt

Misschien nachtje over laten gaan tot alles in onze systemen ook is aangepast/doorgestroomd ?

groeten

Tina


@tina.b  heb er nu 2 dagen over laten gaan en zie het volgende in my proximus.

 

 

Loopt er bij mij nog iets fout? Want is namelijk inderdaad zo dat ik niet hoger raak dan 350 Mbps. 


Dat is inderdaad nog geen fiber boost 1 giga

wat geven ze hier op → https://www.proximus.be/nl/id_cr_intspeedt/particulieren/internetabonnementen-voor-iedereen/kies-jouw-optie/speedtest-internet-connectie.html?#/input


Reageer