Hallo,
Ik ben net verhuisd naar een nieuw appartement dat ik gekocht heb, en ik wil mijn huidig Proximus-abonnement (GSM) uitbreiden met TV, vaste lijn en internet. Ik weet waar de Proximus-doos in ons gebouw hangt en ik weet waar de telefoonlijn het appartement binnenkomt. Er is echter geen contactdoos voor de telefoon (zoals een NTP, etc). Er steken enkel 2 koperen kabeltjes uit de muur en de oorspronkelijke contactdoos is dus vermist sinds het vertrek van de laatste huurder vooraleer ik het appartement gekocht heb...
Mijn vraag is dus eigenlijk of ik zelf zo’n nieuwe contactdoos moet voorzien? Of installeert Proximus deze?
Ook ben ik niet 100% zeker of er zelfs al een Proximus-verbinding is geweest in het appartement (maar dus wel in het gebouw). Moet ik zelf vooraf controleren of er al Proximus is in mijn appartement, of doet Proximus dit zelf?
Bedankt!
Die twee koperdraadjes zullen dan wel in de technische ruimte uitkomen.
Bij de aansluiting van het appartement heeft de technieker zo’n NTP/TF2007 bij dus dat zal geen probleem zijn.
ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen zoals bvb het adres van de nieuwe aansluiting, zodat de pro medewerkers er direct mee aan de slag kunnen.
Ook kan je zelf al eens natrekken welke maximum gegarandeerde internetsnelheid je op het nieuw adres zou halen → proximus / internetsnelheid
zie ook → proximus-verhuizen-zonder-zorgen.html
FAQ: Proximus-installatie-en-kabels
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.