Goedemorgen,
Gisteren kwam er een technieker langs om het internet aan te sluiten, er hangt reeds een aansluiting van proximus in het appartement. Geen signaal..... Na 10 keer heen en weer te lopen tussen het appartement op het derde en de verdeelkast op straat, kwam hij tot de conclusie dat de kabel binnenkomt op het gelijkvloers in een appartement waar men aan het verbouwen is. Op dat moment is er niemand daar. Hij zegt niks te kunnen doen, plant een nieuwe afspraak in op maandag, een feestdag! En zegt feitelijk, los het maar op zodat je toegang krijgt tot die flat. Na veel gebel, eindelijk iemand gevonden die me toegang kan geven. Terug gebeld naar Proximus en ze gingen zo vlug mogelijk iemand sturen. Vandaag een mail gehad, er komt iemand. Op TIEN november. 14 dagen later. Ik heb internet nodig voor mijn werk. Dan komt de klepper. Mijn bovenbuur heeft ook Proximus en zijn signaal was vorige week verbroken, omwille van dezelfde reden. Toen is een technieker van Proximus langsgeweest om de kabel te fixen en heeft ie gemeld aan HQ Proximus dat die kabel niet mag toekomen in een privé-flat. Hoe kan dat dat de nieuwe technieker dat niet wist. Er zal hier een oplossing op korte termijn mogen komen of een dikke compensatie. Iedere dag is geldverlies in deze donkere tijden. Misschien eens de ombudsdienst inschakelen.
NOT HAPPY.
KENNETH