Vraag

Inlogscherm van de cloud flikkert voortdurend

  • 3 februari 2020
  • 64 reacties
  • 1887 Bekeken


Toon eerste bericht

64 reacties

@KV51 als je rechts klikt zou het lukken volgens ik hier al gelezen heb, mss eens proberen.

sinds maanden ben ook ik geplaagd met flikkerende inlogscherm en kan ik geen gebruik maken van de nochtans gratis aangeboden proximusdienst

deze week nog riep ik de technische dienst op die mij doodleuk meldde dat ik alles maar op mail moest zetten en dat ik binnen 24h zou gecontacteerd worden, quod non ad hoc !

ik las dit hele forum door, kwam bij de laatste post met de “rechtermuis-tip” en driewerf hoera : het werkt op deze manier en jawel, het werkt zoals voorheen met on- en offline syncing

en dan lees je in het forum dat proximus op de hoogte is van het euvel, dat IT is ingelicht, dat er tegen maart een oplossing volgt, dat die oplossing dan waarschijnlijk tegen juni zal volgen en dat de gebruiker intussen maar doodleuk toegang heeft tot zijn bestanden in de cloudversie - daar waar de offline toegang voor mij minstens even belangrijk is

dergelijke nonsens en onkunde stemmen mij tot nadenken - een ICT bedrijf, die naam waardig, weet van beter

 

kom terug dominique !

Voor sommigen werkt die rechtermuis klik work around zelfs ook niet :slight_smile:

ikzelf werk onder win 10 pro en met de laatste, alweer fel bekritiseerde, update - misschien daarom dat het bij mij WEL synct - gelukkig belooft onze ict provider oplossingen…...

Wat is de huidige status? Wanneer in juni komt hiervoor een oplossing?

recentelijk nog aangelogd via een nieuwe pc en inderdaad :

nog steeds flikkerend login scherm en workaround via rechtermuisknop

 

mvg - pvbbogaert

Dit is echt wel van de pot gerukt. Een probleem als dit waar volgens mij meerdere klanten mee geconfronteerd worden, dat ondertussen meer dan 4 maanden aan de gang is?

Komaan Proximus, beetje serieus blijven vind ik persoonlijk...

Dit is echt wel van de pot gerukt. Een probleem als dit waar volgens mij meerdere klanten mee geconfronteerd worden, dat ondertussen meer dan 4 maanden aan de gang is?

Komaan Proximus, beetje serieus blijven vind ik persoonlijk...

als ik met rechtermuisknop ergens klik in dat flikkerend scherm, dan lijkt het te stoppen met flikkeren, als ik die snelmenu weg klik dan kan ik mijn wachtwoord ingeven.

Dan kan ik aanloggen en werkt het terug. 

Workaround, maar toch niet echt een oplossing ...

NB: zelfs dit werkt blijkbaar niet bij iedereen :slight_smile:

NB: zelfs dit werkt blijkbaar niet bij iedereen :slight_smile:

jammer, ik hoopte dat het wel algemeen zou helpen ;-)

Ik heb zonet nieuwste versie van Windows 10 Home geïnstalleerd, versie 2004, en dit probleem duikt hier opnieuw op, hoewel ik daarvoor geen enkel probleem had.

Graag enige vorm van reactie en oplossing van Proximus.

mvg

Filip

en via de web interface blijft het werken http://proximuscloud.be 

Webinterface is zeker geen probleem, het gaat om de desktop app waar het loginscherm nu helemaal leeg is en af en toe het woord OK zichtbaar is

Ja dan ga ik dit maar verder overlaten aan iemand van het proximus forumteam zelf, hopelijk kunnen ze u vlug verder helpen.

Reageer