Waarom moet ik steeds opnieuw inloggen bij proximus mail na elke nieuwe opstart?
Hoogst waarschijnlijk wegens de problemen met mail → UPDATE 09/02 : over het e-mail probleem en de oplossing ervan!
Heb je het zowel voor in de webmail versie al in een mailclient versie zoals thunderbird/ outlook enz...
Beste
Heb ook een probleem om de proximus mail van mijn vrouw in outlook te verwerken.
Je het doorgeven in het webformulier, dan bekijken we dit.
https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_email_PERT/particulieren/r-orphans/forms/email-pert.html
Groeten
Geert
Ik krijg geregeld volgende melding 'je sessie is verlopen ' ik verwijder dan de Proximus Mail app, installeer die dan opnieuw en meld me terug aan met ons wachtwoord. De melding komt na een tijd terug en kan ik weer opnieuw beginnen. Is dat nog normaal??? Ik heb ondertussen het webformulier ingevuld
Mvg. Omie
FYI: Na het invullen van het webformuier kan het 14 tot 48 uur duren voor het opgelost is.
Beste
Heb het adres toegevoegd aan hotmail-outlook en de synchronisatie werkt tot nu toe.
Toch bedankt.
Paul
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.