Vraag

Inloggen Proximus mail

  • 11 February 2022
  • 7 reacties
  • 605 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Waarom moet ik steeds opnieuw inloggen bij proximus mail na elke nieuwe opstart?


7 reacties

Hoogst waarschijnlijk wegens de problemen met mail → UPDATE 09/02 : over het e-mail probleem en de oplossing ervan!

Heb je het zowel voor in de webmail versie al  in een mailclient versie zoals thunderbird/ outlook enz...

Reputatie 3
Badge +1

Beste

Heb ook een probleem om de proximus mail van mijn vrouw in outlook te verwerken.

 

Reputatie 7
Badge +3

@PaulBonnyns 

Je het doorgeven in het webformulier, dan bekijken we dit.

https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_email_PERT/particulieren/r-orphans/forms/email-pert.html

 

Groeten

Geert

Ik krijg geregeld volgende melding 'je sessie is verlopen '  ik verwijder dan de Proximus Mail app, installeer die dan opnieuw en meld me terug aan met ons wachtwoord. De melding komt na een tijd terug en kan ik weer opnieuw beginnen. Is dat nog normaal??? Ik heb ondertussen het webformulier ingevuld 

 

Mvg. Omie

FYI: Na het invullen van het webformuier kan het 14 tot 48 uur duren voor het opgelost is.

Reputatie 7
Badge +4

@Omie Ondervind je dit probleem nog, of is het ondertussen in orde? 

Reputatie 3
Badge +1

Beste

 

Heb het adres toegevoegd aan hotmail-outlook en de synchronisatie werkt tot nu toe.

Toch bedankt.

 

Paul

Reageer