Vraag

infochannel

  • 12 October 2021
  • 3 reacties
  • 32 Bekeken

Reputatie 1

Beste,

Deze vanmiddag hadden we opeens geen internet meer. Daarna ging ons internet erg traag. Dus heb ik alles heropgestart. Maar dat heeft niet geholpen en tv hebben we ook niet meer. Enkel infochannel.

Hoe komt dit?

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groeten,

Amanda Hauspie 

 


3 reacties

bbox mss eerst eens resetten 

 = 20 sec het verborgen resetknopje achteraan blijven indrukken en pas loslaten als enkel en alleen nog de power led vooraan oplicht.

en dan de decoder resetten als de bbox volledig terug opgestart is.

Je decoder resetten | Proximus

als het nog niet lukt, dan bellen naar helpdesk 0800 22 800 kan tot 22u

Reputatie 1

bbox mss eerst eens resetten 

 = 20 sec het verborgen resetknopje achteraan blijven indrukken en pas loslaten als enkel en alleen nog de power led vooraan oplicht.

en dan de decoder resetten als de bbox volledig terug opgestart is.

Je decoder resetten | Proximus

als het nog niet lukt, dan bellen naar helpdesk 0800 22 800 kan tot 22u

Beste Martin,

Bedankt voor uw antwoord. De reset heeft niet geholpen.

Blijkbaar een probleem met een factuur. In mijn app staat de factuur Oktober als "betaald". Maar factuur september als "betaling ontvangen". De laatste factuur moet ik nog betalen, maar er is geen betaalknop omdat er staat betaling ontvangen.

Als ik bel naar de klantendienst krijg ik enkel een link naar de betaling, maar dan kom ik terug op dit scherm. Dus ik kan niet betalen. Ik heb al een paar keer gebeld en niemand weet een oplossing...

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Amanda85 alle facturen zijn betaald, ik laat iemand van de technische dienst dit verder nakijken. Groetjes, Heidi

Reageer