bbox mss eerst eens resetten
= 20 sec het verborgen resetknopje achteraan blijven indrukken en pas loslaten als enkel en alleen nog de power led vooraan oplicht.
en dan de decoder resetten als de bbox volledig terug opgestart is.
Je decoder resetten | Proximus
als het nog niet lukt, dan bellen naar helpdesk 0800 22 800 kan tot 22u
bbox mss eerst eens resetten
= 20 sec het verborgen resetknopje achteraan blijven indrukken en pas loslaten als enkel en alleen nog de power led vooraan oplicht.
en dan de decoder resetten als de bbox volledig terug opgestart is.
Je decoder resetten | Proximus
als het nog niet lukt, dan bellen naar helpdesk 0800 22 800 kan tot 22u
Beste Martin,
Bedankt voor uw antwoord. De reset heeft niet geholpen.
Blijkbaar een probleem met een factuur. In mijn app staat de factuur Oktober als "betaald". Maar factuur september als "betaling ontvangen". De laatste factuur moet ik nog betalen, maar er is geen betaalknop omdat er staat betaling ontvangen.
Als ik bel naar de klantendienst krijg ik enkel een link naar de betaling, maar dan kom ik terug op dit scherm. Dus ik kan niet betalen. Ik heb al een paar keer gebeld en niemand weet een oplossing...
Dag @Amanda85 alle facturen zijn betaald, ik laat iemand van de technische dienst dit verder nakijken. Groetjes, Heidi
Beste @HeidiE
Alles is ondertussen terug inorde waarvoor dank, maar we krijgen deze maand een factuur met een extra van 30 euro wederindienstelling. Het probleem met de factuur was toch onze schuld niet en toch is dit ons aangerekend. Kunt u dit even nakijken, want heel correct vind ik dit niet.
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groeten,
Amanda
Beste,
Bij wie kan ik hiervoor terecht?
Het is gewoon een kwestie dat hier iemand van hen (proximus forummedewerkers) de draad opneemt om je verder te helpen.
@Amanda85 Dit werd inmiddels in orde gemaakt. Groetjes, Antonella