Al 2 maanden laat de snelheid en bedrijfszekerheid van mijn internetaansluiting te wensen over. Eind juli heb ik de eerste vaststellingen gedaan en begin augustus de klantenservice gecontacteerd.
De eerste medewerker was nog het behulpzaamst, gaf me instructies om de modem te resetten en beloofde dat hij ‘s avonds ging terugbellen, wat ook gebeurde, al was hij het zelf niet meer. Hij sprak ook over het eventueel vervangen van de modem.
Zijn collega ‘s avonds was al minder inschikkelijk: modem inruilen, neen dat ging zo maar niet. Ik moest een happy house afspraak maken om iemand langs te laten komen. Zo gezegd, zo gedaan: via de tool kon ik meteen een afspraak maken voor de volgende dag,. We zijn nu 2 maanden verder, maar die happy house-man is er nog steeds niet geraakt…
Daarna heb ik nog 3 of 4 maal de klantenservice gecontacteerd. Eén keer vroeg men mij geduld te hebben omdat in het systeem stond dat men ermee bezig was. De andere keren liet men mij weten dat alles in orde zou komen en ik gecontacteerd zou worden door de technische dienst om een afspraak te maken voor het bezoek van een technieker. Zoals gezegd, we zijn 2 maanden verder, en ik ben nog altijd niet gecontacteerd geweest.
Dus nog maar eens een poging om via dit forum te proberen iemand bij Proximus voor deze klant te interesseren die al meer dan 20 jaar trouw is aan het bedrijf, maar nu toch wel behoorlijk ontevreden is over de geboden service.
BTW: mijn downloadsnelheid is met 38-39 MBps niet dramatisch, maar toch onvoldoende en een flink stuk onder de commercieel voorgehouden 100 MBps. Er zijn ook regelmatig fluctuaties en onderbrekingen die de Playstation-spelende zoon uit zijn dak doen gaan.
Het kan zo echt niet verder, ofwel helpt men mij nu SNEL, ofwel eindigt mijn Proximus-verhaal binnenkort.