Skip to main content

ik ontvang sinds vorige week mails die ik niet kan lezen in mijn skynet mailbox

 

Als ik vraag om die mails door te sturen naar een ander mailadres (niet skynet) dan zijn die wel leesbaar 

 

Heeft er iemand een idee wat er mis kan zijn?

 

hieronder een voorbeeld van de mail

 

"

Received-SPF: None (mx101.skynet.be: no sender authenticity

  information available from domain of

  postmaster@mail.xxxcan.be) identity=helo;

  client-ip=194.78.36.46; receiver=mx101.skynet.be;

  envelope-from="xxx@xxxcan.be";

  x-sender="postmaster@mail.xxxcan.be";

  x-conformance=sidf_compatible

Authentication-Results: mx101.skynet.be; spf=None smtp.pra=xxx@xxxcan.be; spf=Pass smtp.mailfrom=xxx@xxxcan.be; spf=None smtp.helo=postmaster@mail.xxxcan.be; dkim=pass (signature verified) header.i=@xxxcan.be; dmarc=pass (p=quarantine dis=none) d=xxxcan.be

IronPort-SDR: DGGh5LuyZlWkfy4cIJMOjozZ3eP7igKfrpt2ZZ3x1th

Als je in geopende mail met linkermuisknop ingedrukt bovenaan links naar onder rechts naar beneden glijdt wordt de tekst dan zichtbaar 

NB: best geen privé gegevens zoals mail adressen enz.. op een openbaar forum posten maar je kunt die posten in je forumprofiel in het tekstveld “ticket” bvb die kunnen enkel door proximus forummedewerkers gelezen worden.

→ ForumProfiel 

of vervang bvb de mailadrerssen door xxxx@yyycan.be


thanks for the tip

no i don’t see the mail when i go over the mail

 


Is het ook onzichtbaar via de webvesie = http://webmail.proximus.be ?
of enkel via mail applicatie.

En via een ander toestel proberen, dan ook onleesbaar?


ook in andere applicaties is het resultaat hetzelfde 

 


geen ideeën meer ?

 


ook in andere applicaties is het resultaat hetzelfde 

 

wil je daar ook mee zeggen dat je het ook hebt op andere toestellen (pc/laptop/smartphone/tablet)

De proximus forummedewerkers kunnen ook eventueel je profielinstellingen even natrekken en/of doorgeven aan hun specialisten …. als iemand van hen hier de draad opneemt.

Of een ander forumlid die mss ideeën heeft ….


ja ik heb het probleem op mijn GSM, en op mijn pc met outlook en ook op webmail (allemaal skynet related)

 

als ik de persoon vraag om het naar een professioneel account te sturen (niet skynet) dan is de mail gewoon leesbaar. 


Dan zouden ze inderdaad best bij Proximus dit eens verder onderzoeken, we zullen zien wat de @Proximus forummedewerkers zeggen als ze hier de draad opnemen


Mss ook nuttig om weten is of je dit alleen voor hebt bij recente mails die binnenkomen of dat je dit ook voor hebt bij het openen van oudere berichten van vroeger.

Tot nu toe meer vragen dan oplossingen :wink:


het gaat over mails afkomstig van een bedrijf - voor de rest heb ik nog geen problemen gezien

 

en met de mails van vorige maand is niets mis, hun IT is ook verwittigd. 

 


@Benny Appelen 

We zullen dit eens nakijken, je mag je klantnummer even toevoegen op je profiel aub.

 

Groeten

Geert


klantennummer toegevoegd

 


klantennummer toegevoegd

 

Dank je,

de mails die je niet kan lezen op je mail van skynet/proximus; komen deze allemaal van dezelfde afzender?

 

Geert


ja 

dat zijn die van afgelopen dinsdag zonder onderwerp


ja 

dat zijn die van afgelopen dinsdag zonder onderwerp

Kan je mij de e-mail adressen waarvan de mails onleesbaar zijn eens even doorsturen via een privé bericht aub?

 

Geert


done

 


@Benny Appelen 

ik heb dit doorgestuurd voor verder nazicht.

 

Geert


een gerelateerde discussie volgens mij:

 

553 Invalid address syntax, e-mail verzonden aan meerdere bestemmelingen bij Skynet.be | Proximus Forum

 


Reageer