ik ontvang sinds vorige week mails die ik niet kan lezen in mijn skynet mailbox
Als ik vraag om die mails door te sturen naar een ander mailadres (niet skynet) dan zijn die wel leesbaar
Heeft er iemand een idee wat er mis kan zijn?
hieronder een voorbeeld van de mail
"
Received-SPF: None (mx101.skynet.be: no sender authenticity
information available from domain of
postmaster@mail.xxxcan.be) identity=helo;
client-ip=194.78.36.46; receiver=mx101.skynet.be;
envelope-from="xxx@xxxcan.be";
x-sender="postmaster@mail.xxxcan.be";
x-conformance=sidf_compatible
Authentication-Results: mx101.skynet.be; spf=None smtp.pra=xxx@xxxcan.be; spf=Pass smtp.mailfrom=xxx@xxxcan.be; spf=None smtp.helo=postmaster@mail.xxxcan.be; dkim=pass (signature verified) header.i=@xxxcan.be; dmarc=pass (p=quarantine dis=none) d=xxxcan.be
IronPort-SDR: DGGh5LuyZlWkfy4cIJMOjozZ3eP7igKfrpt2ZZ3x1th