Skip to main content

Heb meermaals geprobeerd om via de standaard weg mijn internet tv en vaste lijn op te zeggen maar dat lukt niet. De "ik wil een bepaald product opzeggen" bevestigings knop doet gewoonweg niks. Ik kan alleen al mijn diensten opzeggen en dat wil ik niet aangezien ik men beide gsm nummers wil behouden.

@Vsa

Omdat de PX forummedewerkers , als ze straks hier de draad terug opnemen, je hierbij verder zouden kunnen helpen en meer informatie geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is


@Vsa  Dit komt doordat je een actief splitplan hebt via je werkgever en bijgevolg zijn zij titularis over het internet.  Je kunt best via je HR dienst vragen dit stop te zetten, nadien kan je dit wel je pack opzeggen. Groetjes Luc


Luc,

 

Het dossier van de splitplan is stopgezet volgens mijn werkgever. Via de klantendienst hebben ze een ticket ingeschoten aangezien de nieuwe bewoner op 2 oktober gaat inwonen. Ze zeiden dat ik me geen zorgen dien te maken en dat het wel goed komt. Daarnaast dien ik ook mijn modem in te leveren of niet?


@Vsa  Ik heb vandaag zelf je PFE stop gezet bij  Dag en de opzeg van je fixdiensten geactiveerd. Zoals gevraagd zijn de mobils uit je pack gehaald en standalone gezet met de gevraagde abonnementen. Groetjes Luc ( er is een bericht van wijziging naar je gezonden met het rma label om de toestellen terug te sturen)


Reageer