Vraag

hotspot uitschakelen zonder verlies van MIJN wifi

  • 24 January 2023
  • 16 reacties
  • 717 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Ik wil mijn hotspot uitschakelen voor vreemden zonder verlies van mijn eigen wifi


16 reacties

@roske.vdd surf naar bbox user Interface Hotspot 
klik op “Aan” (als die actief staat) om uit te zetten.
Klik op “Uit” (als die niet actief staat) om aan te zetten

Vraag uit interesse: is er een reden waarom je deze wilt uitzetten want dit geeft geen nadelige gevolgen voor u zelf, ik persoonlijk gebruik “Proximus public wifi” als ik op verplaatsing ben en vind het persoonlijk altijd spijtig dat er zoveel zijn blijkbaar die dit uitzetten.

Reputatie 3
Badge

Uw link werkt niet !

Ik wil gewoonweg de “parkeerders” voor mijn deur weghebben die gebruik maken van mijn wifi.

@roske.vdd je hebt dan waarschijnlijk een nieuwe internet box (bbox4) In dit geval moet je dit via uw myproximus app proberen.

Als het niet lukt dan kun je dit best hier melden en kan een Proximus forummedewerker dit dan doen voor u.

Reputatie 3
Badge

ik geef hou het  op OP ! gebruikersnaam alweer verkeerd , paswoord verkeerd , dit is rotzooi !

Reputatie 3
Badge

proximus niet bereikbaar , chat , een hoop zever en nr 080020640 ook niet bereikbaar. het is genoeg !

Reputatie 3
Badge

Ik heb géén smartphone en die wil ik ook niet , alleen ambras

@roske.vdd een Proximus forummedewerker kan dit doen voor u.

van zodra er iemand van hen hier de draad opneemt.

Reputatie 3
Badge

OK , dan maar weer wachten zeker ?

Ik hou er nu mee op , in afwachting van een antwoord.

Mvgr.

Reputatie 7
Badge +5

@roske.vdd 

Hoe surfen op een Public Wi-Fi hotspot? | Proximus

Via bovenstaande link kan je de stappen volgen om deze uit te schakelen.

Reputatie 3
Badge

Nooit volg ik nog raad op van dit forum.

Hotspot opnieuw ingeschakeld , maar nog altijd géén TV.

Technieker laten komen zeker ?

@roske.vdd Ter info en in afwachting van een reactie van een PX forummedewerker die kan uitmaken of het nodig is van een technieker te sturen …

Heb je uw toestellen al eens herstart zoals uitgelegd hier → Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

NB: We proberen zo goed mogelijk om je via tips en hints verder te helpen om je probleem te kunnen oplossen

Reputatie 7
Badge +4

@roske.vdd Er was in dit topic niet eerder sprake van een probleem met je TV. Wat ondervind je juist ? 

Lukt het niet met de info die Daisy je gaf om je hotspot uit te schakelen ? Deze heeft geen invloed op de werking van je TV. 

Reputatie 7
Badge +4

@roske.vdd 

Hebt u een Bbox3(v+) of een internetbox van Proximus?

Installatiegids van je modem: Internet Box, b-box 3V+ of b-box 3 | Proximus

&

Op welke wijze is uw Proximus decoder aangesloten op de Bbox/internetbox: via kabel of WiFi Booster Proximus?

 

@HadewychT 

In de door DaisyS vermelde link is (spijtig genoeg) enkel sprake van Bbox3(v+)

Hoe hotspot op internetbox uitschakelen via MyProximus?

 

Reputatie 7
Badge +4

@M_016 Ik heb inderdaad gezien dat hier enkel de info staat voor B-box3, maar dit is de info die roske nodig heeft. 

Op de internetbox is Public wifi nog niet mogelijk. 

TBI: aangezien mijn bovenstaande link niet werkte is mijn vermoeden heel groot dat het het om een internet box gaat.

In andere berichten hier gelezen dat Public wifi nog niet werkt  met bbox4

links de bbox3 / rechts de internet box (bbox4 of ook HGW4 genoemd)

Edit: nu zie ik dat HadewychT mij juist voor was 

Reputatie 3
Badge

@ alle mensen die gereageerd hebben

Alle problemen zijn opgelost > met dank aan een vriendelijke en vooral geduldige medewerker van het nr 080022800

 

Reageer