Ook naar de pers toe geen transparantie over het nu al meer dan 3 maanden durende probleem met de e-mails via Proximus mailservers . Hier spreken ze van een panne vorige week. Terwijl het probleem reeds begon eind Oktober 2021.
Wat weet Proximus en willen ze ons niet zeggen / noch bevestigen???!!!
Hieronder het antwoord aan VRT Nieuws van Proximus
Proximus erkent het probleem en zegt dat ze vorige week een panne hadden in één van hun mailservers. "Dat probleem hebben we snel kunnen oplossen. Een tweede panne, die te wijten is aan een synchronisatieprobleem, vraagt meer tijd om opgelost te geraken", zegt Fabrice Gansbeke van Proximus. "We hebben sinds vrijdag een website gelanceerd waarop mensen hun probleem kunnen melden. Van zodra ze dat doen, kan ons technisch team daarmee aan de slag."
Gansbeke schat dat honderden klanten dit probleem ondervinden. Hij verwacht dat het de komende dagen opgelost zal geraken.
Lees het volledige artikel hier : Mailbox Proximus hapert: "De mails komen niet tijdig binnen of ze verdwijnen" | VRT NWS: nieuws