Vraag

hogere facturen voor mindere diensten

  • 26 January 2023
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

De ganse dag al zonder wifi. Reeds de B-box meermaals gereset. Proximus reeds gebeld maar geen oplossing. Hoe moet ik nu mijn werk doen? Wie draait op voor loonverlies en kan ik de dagen van panne van mijn factuur afhouden?


1 reactie

In afwachting van een reactie van een PX forummedewerker morgen als die terug langskomen…

Ter info: Indien als je belde naar 0800 22 800 en je uw lijnnummer in gevoerd had de melding kreeg in de zin van , dat er in je regio momenteel problemen waren , dan wil dit zeggen dat PX er mee bezig is om het op te lossen 

compensatie kan maar bepaald worden als het probleem opgelost is .

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reageer