Beantwoord

Hoe moet ik inloggen op Public Wifi???

  • 14 July 2020
  • 84 reacties
  • 10626 Bekeken


Toon eerste bericht

84 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@pheelievdd_01 

ik vrees dat u hier van Proximus vandaag geen antwoord meer zult krijgen

ik begrijp dat:

  • @Charlotte u verwijst naar uw MyProximus account
  • u aan @Martin zegt dat u toegang hebt tot uw MyProximus account ***

indien dit het geval zou zijn kunt u toch in uw MyProximus account naar producten en public Wifi gaan om uw public wifi login terug te vinden en uw public wifi paswoord terug in te stellen, nee?

 

***

Zelf had ik begrepen dat u niet meer in uw MyProximus account kon (betrokken MyProximus login en paswoord vergeten

Mocht dit het geval zijn kunt u op basis van onderstaande info verderhttps://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_pwd/particulieren/support/myproximus/myproximus/wachtwoord-en-login/login-of-wachtwoord-van-myproximus-vergeten.html

Doe dit via het internet en houdt uw e-mailadres, klantnnr en activatiecode op uw laatste factuur bij de hand

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/hoe-inschrijven-op-myproximus.html

Indien bovenstaande u niet verder helpt, vrees ik dat u best belt naar 0800 22800 om uw bestaande toegang  tot MyProximus te schrappen en u een nieuwe activatiecode toe te sturen om u toe te laten een nieuwe MyProximus toegang te creëren, u wacht hier mijns inziens meer dan lang genoeg op hulp van een Proximus medewerker op dit publieke forum

Via de MyProximus toegang dient u vervolgens zelf naar producten - public wifi te gaan om uw public wifi login terug te vinden (of te creëren) en uw public wifi paswoord terug in te stellen

 

Succes

 

 

 

 

Reputatie 1
Badge

@Martin gaat niet! Zeggen dat iedere keer maar ik loop vast!

 

Thankx

Reputatie 7
Badge +4

Je account werd verwijderd, verder bestaat ook geen profiel meer waar nog gegevens aan gelinkt staan. 
Je neemt er nu best een factuur bij en gaat een nieuwe MyProximus account aanmaken met de 3 factuurgegevens (klantennummer, factuurdatum en MyProximus activatiecode), dus NIET het gsm nummer zoals de vorige keer werd gebruikt.

:thumbsup_tone2: Dat is inderdaad nog de beste methode van opnieuw te beginnen van nul af.

Reputatie 1
Badge

@Charlotte.D ik probeer het ;-)

 

Thankx

Reputatie 1
Badge

@Charlotte.Dgaat niet, vul nochtans alles juist in!!! Wat nu?

 

Thankx

 

 

foto verwijderd door moderator owv bescherming privégegevens

Reputatie 1
Badge

@Martin 

@Charlotte.D wat nu?

 

Philippe

Reputatie 7
Badge +4

Kan je desnoods even proberen met de factuur van juni, want inderdaad als ik het probeer voor u krijg ik ook de melding dat de datum of code niet correct zijn.

Reputatie 7
Badge +4

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_credentials/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/klantnummer-activeringscode-en-datum.html

 

Misschien kan bovenstaande/onderstaande u helpen (mogelijks hebt u de activatiecode van deze factuur reeds gebruikt)

Bel met je vaste lijn van Proximus: 0800 22 263 (enkel voor particulieren).

 

als je belt naar 0800 22 263  krijg je dan een andere activatiecode dan deze die op de laatste factuur staat, want anders zal het niet veel helpen!

Reputatie 1
Badge

@Charlotte.D  ik probeer het😜

Reputatie 1
Badge

@familievandesype

@Martin

@M_016

@Charlotte.D

@Cvanloon  heb  birefje ontvangen van Proximus maar werd nog geen gevolg aan gegeven!

 

Mvg.

Reputatie 6
Badge +2

Een briefje van Proximus, hopelijk een liefdesbrief. Waarover gaat het?

Reputatie 7
Badge +4

@pheelievdd_01 

ik begrijp dat u een nieuwe MyProximus activatiecode van Proximus hebt ontvangen per brief

mocht dit het geval zijn misschien best niet al te lang laten liggen (=houdt u de eventueel vermelde vervaldatum in het oog)

succes

normaal blijft dit een maand geldig 

Reputatie 1
Badge

@M_016 ik heb momenteel nog niets!!!! Schandelijk voor een cliënt van +/_ 20 jaar!!!

 

Mvg.

Reputatie 1
Badge

@Cvanloon  nog altijd niks!!! Had gedacht"paswoord&login" maar neen niets tot op heden.

 

 

Mvg

Dus in die brief van prox stond dan niks in om u verder te helpen ?

Reputatie 6
Badge +2

Paswoord en login van public WiFi, ik denk niet dat proximus dat zal opsturen. Daar ben je zelf voor verantwoordelijk. Was het een nieuwe activatiecode voor Myproximus.

Hoe zit het met aanmaken van een nieuw account voor myproximus met de gegevens  op de factuur van juni zoals Charlotte u aanraadde? Als dat ook niet lukt dan zou Proximus toch iets moeten doen. Maar het antwoord staat misschien in die brief.

Of doen zoals ik : bij mijn buurvrouw gaan bellen. Zij is wel informaticus en zeer betrouwbaar.

Reputatie 1
Badge

@Cvanloon  er staat niets in de brief, wacht ik scan hem!

 

Mvg

 

dat zal zijn omdat alles  op naam van je vrouw staat veronderstel ik.

Reputatie 6
Badge +2

Het abonnement staat misschien op naam van uw vrouw, dat zou op de factuur moeten staan. Dus doen wat er in de brief staat lijkt mij het simpelste. Of wachten tot morgen of iemand va Proximus u betere raad kan geven.
En misschien kan iemand van Proximus de privégegevens verwijderen morgen.
 

Reputatie 1
Badge

@Cvanloon  ik hoop het al maanden!!

Mvg

of gewoon op naam van vrouw laten staan en met alles inloggen deze logins van je vrouw

Reputatie 7
Badge +4

@proximus 

alle privé-gegevens verwijderen a.u.b.

@pheelievdd_01

zoals aangestipt door @Cvanloon kunt u best gevolg geven aan de brief van Proximus = alles staat op naam van uw vrouw dus kan in principe enkel zij of uzelf maar dan mits haar uitdrukkelijke schriftelijke toestemming  (cfr. brief) aanpassingen vragen (bv. nieuwe activatiecode bekomen)

wat eventueel bv. ook mogelijk is:

mits uitdrukkelijk akkoord van beide partijen is dat het betrokken abonnement aan u overgedragen wordt (= nieuw contract & nieuw klantnr & nieuw MyProximus account)

 https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_take_over/particulieren/support/myproximus/verhuizen-wijzigen-of-opzeggen/contract-wijzigen/iemands-nummer-tv-of-internet-overnemen-.html

of

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_credentials/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/klantnummer-activeringscode-en-datum.html

 Bel met je vaste lijn van Proximus: 0800 22 263 (enkel voor particulieren).

maar laat dan (best) uw vrouw bellen met uw huidig klantnr in de hand

 

Reageer