Hoe doe ik dat??? Verdorie ik (mijn vrouw) heeft reeds jaren een internetabonement! Het heeft altijd gegaan tot onlangs! Nu gaat er niets meer! Wat moet ik nu doen voor Public wifi? Ik geraak er maar niet meer op. Leg mij uit in stappen a.u.b.
Dank bij voorbaat
ik vrees dat u hier van Proximus vandaag geen antwoord meer zult krijgen
ik begrijp dat:
- @Charlotte u verwijst naar uw MyProximus account
- u aan
@Martin zegt dat u toegang hebt tot uw MyProximus account ***
indien dit het geval zou zijn kunt u toch in uw MyProximus account naar producten en public Wifi gaan om uw public wifi login terug te vinden en uw public wifi paswoord terug in te stellen, nee?
***
Zelf had ik begrepen dat u niet meer in uw MyProximus account kon (betrokken MyProximus login en paswoord vergeten
Mocht dit het geval zijn kunt u op basis van onderstaande info verderhttps://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_pwd/particulieren/support/myproximus/myproximus/wachtwoord-en-login/login-of-wachtwoord-van-myproximus-vergeten.html
Doe dit via het internet en houdt uw e-mailadres, klantnnr en activatiecode op uw laatste factuur bij de hand
Indien bovenstaande u niet verder helpt, vrees ik dat u best belt naar 0800 22800 om uw bestaande toegang tot MyProximus te schrappen en u een nieuwe activatiecode toe te sturen om u toe te laten een nieuwe MyProximus toegang te creëren, u wacht hier mijns inziens meer dan lang genoeg op hulp van een Proximus medewerker op dit publieke forum
Via de MyProximus toegang dient u vervolgens zelf naar producten - public wifi te gaan om uw public wifi login terug te vinden (of te creëren) en uw public wifi paswoord terug in te stellen
Succes
Thankx
Je account werd verwijderd, verder bestaat ook geen profiel meer waar nog gegevens aan gelinkt staan.
Je neemt er nu best een factuur bij en gaat een nieuwe MyProximus account aanmaken met de 3 factuurgegevens (klantennummer, factuurdatum en MyProximus activatiecode), dus NIET het gsm nummer zoals de vorige keer werd gebruikt.
Dat is inderdaad nog de beste methode van opnieuw te beginnen van nul af.
Thankx
Thankx
foto verwijderd door moderator owv bescherming privégegevens
Philippe
Kan je desnoods even proberen met de factuur van juni, want inderdaad als ik het probeer voor u krijg ik ook de melding dat de datum of code niet correct zijn.
Misschien kan bovenstaande/onderstaande u helpen (mogelijks hebt u de activatiecode van deze factuur reeds gebruikt)
Bel met je vaste lijn van Proximus: 0800 22 263 (enkel voor particulieren).
als je belt naar 0800 22 263 krijg je dan een andere activatiecode dan deze die op de laatste factuur staat, want anders zal het niet veel helpen!
Mvg.
Een briefje van Proximus, hopelijk een liefdesbrief. Waarover gaat het?
ik begrijp dat u een nieuwe MyProximus activatiecode van Proximus hebt ontvangen per brief
mocht dit het geval zijn misschien best niet al te lang laten liggen (=houdt u de eventueel vermelde vervaldatum in het oog)
succes
normaal blijft dit een maand geldig
Mvg.
Mvg
Dus in die brief van prox stond dan niks in om u verder te helpen ?
Paswoord en login van public WiFi, ik denk niet dat proximus dat zal opsturen. Daar ben je zelf voor verantwoordelijk. Was het een nieuwe activatiecode voor Myproximus.
Hoe zit het met aanmaken van een nieuw account voor myproximus met de gegevens op de factuur van juni zoals Charlotte u aanraadde? Als dat ook niet lukt dan zou Proximus toch iets moeten doen. Maar het antwoord staat misschien in die brief.
Of doen zoals ik : bij mijn buurvrouw gaan bellen. Zij is wel informaticus en zeer betrouwbaar.
Mvg
dat zal zijn omdat alles op naam van je vrouw staat veronderstel ik.
Het abonnement staat misschien op naam van uw vrouw, dat zou op de factuur moeten staan. Dus doen wat er in de brief staat lijkt mij het simpelste. Of wachten tot morgen of iemand va Proximus u betere raad kan geven.
En misschien kan iemand van Proximus de privégegevens verwijderen morgen.
Mvg
of gewoon op naam van vrouw laten staan en met alles inloggen deze logins van je vrouw
alle privé-gegevens verwijderen a.u.b.
zoals aangestipt door
wat eventueel bv. ook mogelijk is:
mits uitdrukkelijk akkoord van beide partijen is dat het betrokken abonnement aan u overgedragen wordt (= nieuw contract & nieuw klantnr & nieuw MyProximus account)
of
Bel met je vaste lijn van Proximus: 0800 22 263 (enkel voor particulieren).
maar laat dan (best) uw vrouw bellen met uw huidig klantnr in de hand
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.