Hoe doe ik dat??? Verdorie ik (mijn vrouw) heeft reeds jaren een internetabonement! Het heeft altijd gegaan tot onlangs! Nu gaat er niets meer! Wat moet ik nu doen voor Public wifi? Ik geraak er maar niet meer op. Leg mij uit in stappen a.u.b.
Dank bij voorbaat
Sorry voor de onduidelijkheid. Het screenshot van de Proximus website is compleet legitiem. Ik had het meer over de factuur waar de adresgegevens opstaan dat dit misbruikt kan worden door fraudeurs.
Ja inderdaad daarmee loop je inderdaad meer risico’s, en zoals je reeds aanhaalde zeker goed opletten vooraleer je een factuur betaalt….
iedereen bedankt
Philippe
Je kunt natuurlijk ook een afspraak maken
→ https://www.proximus.be/nl/id_ar_appointsel/particulieren/r-orphans/maak-een-afspraak.html
in dichtsbijzijnde proximus shop zoeken
→ https://www.proximus.be/nl/id_ar_poslocator/particulieren/r-orphans/vind-een-proximus-shop.html
@Proximus
kunnen jullie bovenstaande door een medewerker op dit publieke forum eens nader bekijken a.u.b.
bv. is Proximus Public WiFi gedefinieerd en is MyProximus actief (voor de auteur)
De Public wifi staat actief (login en paswoord zijn terug te vinden op het MyProximus profiel zelf, zijn gegevens die je zelf hebt aangemaakt want er bestaat al een persoonlijke login ).
Dank bij voorbaat
bedankt iedereen ik zal wachten op iemand van proximus!
Nogmaals bedankt.
dit lijkt mij inderdaad de enige optie (dat Proximus u de nodige info bezorgt in een private message)
bijkomende vragen om u en/of Proximus medewerkers toe te laten het probleem op te lossen
kunt u op uw installlatieadres op het internet (dus niet de public wifi)?
ziet u op uw installatieadres (of op een ander adres waar nu verblijft) één oof meerdere Proximus Public WiFi’s?
Philippe
Ok laat ons hopen dat Proximus zich haast om u in een privé-bericht de login en paswoord gegevens over te maken
Desgevallend indien een reactie van Proximus op dit publieke morgen zou uitblijven contact nemen met 0800 22800 met uw klantnummer voorhanden op uw facturen bij de hand om u de gegevens te laten doorsturen
Succes
Philippe
Ik weet niet of ik je verkeerd begrijp als ik denk dat je wilt in Mallorca gebruik maken van public wifi, maar daar je lokale hotspots moeten gebruiken
Public Wi-Fi van Proximus werkt enkel in België. Public Wi-Fi is in feite niet meer dan een gescheiden draadloos netwerk dat standaard ingeschakeld is op iedere bbox3. De bbox wordt enkel maar door Proximus,Scarlet in België gebruikt. Dat is een aanvulling op Martin’s reactie.
ja, vroeger was dit we mogelijk toen het nog proximus/belgacom-fon noemde maar ze hebben de samenwerking met Fon is gestopt.
Dank bij voorbaat.
Philippe
Morgen zullen de proximus medewerkers je verder kunnen helpen hiermee.
De login + paswoord is privé (door jullie zelf gekozen) en enkel jullie hebben daar via MyProximus zichtbaarheid op.
ik begrijp uit eerdere berichten dat de auteur
dus indien het probleem toegang MyPx door Proxmus medewerkers voor de auteur kan opgelost worden, vermoed ik dat hij zelf verder kan met het terugvinden van zijn public wifi login en aldaar ook een nieuw paswoord kan creëren
Ik weet nu niet of
Dank bij voorbaat.
vind je dit terug onder → http://myproximus.be en kun je dan niet inloggen met deze login en paswoord op het “Proximus Public Wi-fi” netwerk
Dank
Dank
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.