Skip to main content

Hoe doe ik dat??? Verdorie ik (mijn vrouw) heeft reeds jaren een internetabonement! Het heeft altijd gegaan tot onlangs! Nu gaat er niets meer! Wat moet ik nu doen voor Public wifi? Ik geraak er maar niet meer op. Leg mij uit in stappen a.u.b.
Dank bij voorbaat

Sorry voor de onduidelijkheid. Het screenshot van de Proximus website is compleet legitiem. Ik had het meer over de factuur waar de adresgegevens opstaan dat dit misbruikt kan worden door fraudeurs.


Ja inderdaad daarmee loop je inderdaad meer risico’s, en zoals je reeds aanhaalde zeker goed opletten vooraleer je een factuur betaalt….


@M_016@Martin niets gaat, zal waarschijnlijk eens moeten naar shop gaan. De vraag is “wanneer”

 

iedereen bedankt

 

Philippe


Je kunt natuurlijk ook een afspraak maken

→ https://www.proximus.be/nl/id_ar_appointsel/particulieren/r-orphans/maak-een-afspraak.html

in dichtsbijzijnde proximus shop zoeken

→ https://www.proximus.be/nl/id_ar_poslocator/particulieren/r-orphans/vind-een-proximus-shop.html


@Proximus

kunnen jullie bovenstaande door een medewerker op dit publieke forum eens nader bekijken a.u.b.

bv. is Proximus Public WiFi gedefinieerd en is MyProximus actief (voor de auteur)


De Public wifi  staat actief (login en paswoord zijn terug te vinden op het MyProximus profiel zelf, zijn gegevens die je zelf hebt aangemaakt want er bestaat al een persoonlijke login ). 
 


@Charlotte.D kan je me de inloggegevens doorsturen op vaxxxx@proximus.be bij mij gaat het langs geen kanten!

Dank bij voorbaat


@familievandesype 

@M_016 

@Charlotte.D 

@Cvanloon 

bedankt iedereen  ik zal wachten op iemand van proximus!

 

Nogmaals bedankt.


@pheelievdd_01

dit lijkt mij  inderdaad de enige optie (dat Proximus u de nodige info bezorgt in een private message)

bijkomende vragen om u en/of Proximus medewerkers toe te laten het probleem op te lossen  

kunt u op uw installlatieadres op het internet (dus niet de public wifi)?

ziet u op uw installatieadres (of op  een ander adres waar nu  verblijft) één oof meerdere Proximus Public WiFi’s?


@M_016 ben gewoon thuis voor het moment, ga volgend weekend wel  naar Limburg daarom mijn vraag! In september voor 2 weken Mallorca zodus….

 

Philippe


@M_016 zit op het internet thuis en zie ook Public Wifi staan daarom…?


Ok laat ons hopen dat Proximus zich haast om u in een privé-bericht de login en paswoord gegevens over te maken

Desgevallend indien een reactie van Proximus op dit publieke morgen zou uitblijven contact nemen met 0800 22800 met uw klantnummer voorhanden op uw facturen bij de hand om u de gegevens te laten doorsturen

Succes


@M_016ben gewoon thuis voor het moment, ga volgend weekend wel  naar Limburg daarom mijn vraag! In september voor 2 weken Mallorca zodus….

 

Philippe

Ik weet niet of ik je verkeerd begrijp als ik denk dat je wilt in Mallorca gebruik maken van public wifi,  maar daar je lokale hotspots moeten gebruiken


Public Wi-Fi van Proximus werkt enkel in België. Public Wi-Fi is in feite niet meer dan een gescheiden draadloos netwerk dat standaard ingeschakeld is op iedere bbox3. De bbox wordt enkel maar door Proximus,Scarlet in België gebruikt. Dat is een aanvulling op Martin’s reactie.


ja, vroeger was dit we mogelijk toen het nog proximus/belgacom-fon noemde maar ze hebben de samenwerking met Fon is gestopt.


 @Charlotte.D  @proximus  kan u me de gegevens doormailen op vanderdonckt.ph@skynet.be  ??? Enkel om in te loggen, ik geraak anders niet verder! Staat op mijn vrouw haar naam. Cathy Deroubaix!

 

Dank bij voorbaat.

 

Philippe


Morgen zullen de proximus medewerkers je verder kunnen helpen hiermee.


@Martin in ieder geval dikke mèrci...


@pheelievdd_01 , wij hebben zelf ook geen zicht daarop. Wij kunnen enkel zien dat de account via jullie MyProximus werd aangemaakt. 
De login + paswoord is privé (door jullie zelf gekozen) en enkel jullie hebben daar via MyProximus zichtbaarheid op.


@Charlotte.D 

ik begrijp uit eerdere berichten dat de auteur @pheelievdd_01 ook geen toegang meer heeft tot MyProximus 

dus indien het probleem toegang MyPx door Proxmus medewerkers voor de auteur kan opgelost worden, vermoed ik dat hij zelf verder kan met het terugvinden van zijn public wifi login en aldaar ook een nieuw paswoord kan creëren


Ik weet nu niet of  @pheelievdd_01 al dan niet reeds zijn Myproximus wachtwoord zelf ondertussen veranderd heeft.

→ https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_pwd/particulieren/support/myproximus/myproximus/wachtwoord-en-login/login-of-wachtwoord-van-myproximus-vergeten.html


@Martin nog altijd niet! My Proximus geen probleem. Probleem is verder met inloggen!

 

Dank bij voorbaat.


@pheelievdd_01 De login + paswoord dat je zelf gekozen hebt  (vroeger)
vind je dit terug onder  → http://myproximus.be  en kun je dan niet inloggen met deze login en paswoord op het “Proximus Public Wi-fi” netwerk

zie ook → https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_pwd/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-op-een-hotspot/wachtwoord-van-hotspots.html


@Charlotte.D  ik weet dat het privé is maar op myProximus zie ik niets!!! Ik zou graag resetten en opniew beginnen maar het gaat niet daar ik niets zie!!!

 

Dank


@M_016  ik ben nog altijd aan het wachten op medewerkers van Proximus!!

 

Dank


Reageer