Skip to main content

Wij switchten onlangs van Proximus naar Mobile Vikings. Onze modem en bbox moeten we nog terugsturen. Daarvoor raken we met geen mogelijkheid aan een retourformulier. We kregen daarover een mail met link, maar via die link is geen retourformulier terug te vinden. Intussen al 3 x via chat contact met klantendienst, zonder resultaat - wél uren mee kwijt want de wachttijden lopen op.

Graag hoor ik of iemand advies kan geven over hoe we hierover een klacht kunnen indienen of, nog beter, hoe we alsnog aan het benodigde retourformulier geraken.

 

 

@YVD 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Het is intussen toch in orde gekomen.

Dankjewel voor de info!


Reageer