Beantwoord

HLN e-press werkt plots niet meer sinds 27/09/2023

  • 27 September 2023
  • 30 reacties
  • 577 Bekeken

Op de site van Proximus staat ACTIEF.

Op HLN staat beeindigd abonnement. 

Wat is het nu ?  Beeindigd door wie ?  Waarom ?

Ondanks de belofte op de site van Proximus : De activatie loopt NIET automatisch ! 

Bel maar eens naar Proximus voor een GID code (het ging toch automatisch ?) en als dat lukt begint de cinema bij HLN.  Vooral kalm blijven en veel geduld.  

één aanspreekpunt bij beiden waar ze weten over wat het gaat zou al VEEL oplossen.  (Noemen ze dat niet klantvriendelijkheid)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door HadewychT 9 October 2023, 11:36

Bekijk origineel

30 reacties

@HadewychT wel bizar dan dat het tot nu altijd gewerkt heeft en het ook op mijn factuur vermeld staat...

Reputatie 7
Badge +4

@stefooms Ik heb je in een andere post reeds geantwoord. Dit is doorgegeven aan HLN voor onderzoek. 

@peyvey Dit is niet inbegrepen in uw abonnement

Ik ervaar sinds dit weekend hetzelfde probleem.

Kunnen jullie mij verder helpen?

zelfde probleem hier, sinds vandaag geen toegang meer tot HLN, kreeg vorige week wel bevestiging van opzegging abo HLN, terwijl dit via my epress loopt, en ik mijn abonnement noch mijn instellingen gewijzigd heb...

Reputatie 2
Badge

Het is gelukt . De connectie is eindelijk hersteld . Een  puzzelstuk van ongeveer 6 weken in een bijzonder kafkaiaanse omgeving . 

Bij elk van de partners werden voortdurend fouten vastgesteld die variêren van onverschilligheid tot een vorm van incompetentie . 

Bij Proximus vond ik uiteindelijk een medewerker die vaststelde dat de instellingen voor het abonnement niet waren aangevinkt. 

Bij HLN vond ik uiteindelijk iemand die vaststelde dat mijn abonneenummer niet correct was.  Het nummer was niet minder dan 3 maal gewijzigd, zonder dat ik op de hoogte werd gesteld. Daarenboven stond een voor mij volledig vreemde naam op naam van mijn abonnement. Een mail met de bevestiging van het abonnement en pats , boem , done.


Kunt u nog even volgen?

Ik ben 75 en heb uiteindelijk de puzzelstukjes zelf in elkaar geschoven, maar ik voel me uitgeput.

Ik wens alle mensen die worstelen met hetzelfde probleem veel “ bladerunner volharding” en de juiste medewerker met een hart voor mensen.

“Over the mountains of the moon “

“Down the valleys of the shadow”

“ Ride, boldly ride” , the shade replied

“ Ij you seek for Eldorado” 

Fragment uit Eldorado van E.A.Poe

 

Reputatie 2
Badge

Ter inlichting: opnieuw Proximus support gecontacteerd . Bij wat meer gedetailleerd onderzoek bleek dat de instellingen bij Proximus bij mijn onderdeel E-press /HLN de betrokken items niet aangevinkt stonden. Ze zijn nu wel aangevinkt en iedereen hoopt dat ik -wanneer blijft onduidelijk- toch wel eens ooit de integrale versie zal kunnen lezen.  Even een kaarsje branden . Will Tura zong : Hoop doet leven”

Ik hou jullie op de hoogte . Hou moed , vrienden .

Reputatie 2
Badge

Miracles happen now and then . 

Ik hoop dat ik bij de volgende lottotrekking er ook bij ben.

Bij mij werkt alles terug normaal. Wonder o wonder want ik heb niets speciaals gedaan.

Reputatie 2
Badge

Beste Daisy,

Sorry, heb alle mogelijke stappen nogmaals doorlopen . Paswoord e-press HLN is identiek als dit voor forum. Zowel op HLN als bij My proximus wordt mij gemeld : “ Uw accounts zijn reeds gekoppeld . Start met lezen.” 

Bij abonnementen lees ik : “ u heeft nog geen beëindigde abonnementen bij DPG Media. Wanneer één van uw abonnementen is verlopen, komt deze hier te staan”

En toch word ik telkens afgeblokt bij de +abonnementen met de klassiekers : “gratis artikel lezen ? Dit artikel is exclusief voor abonnees  “ of “ je artikels zijn op.”

Ik vind het ook bijzonder jammer dat als je contact neemt met de  klassieke support je telkens ( nu al voor de tweede maal)iemand aan de lijn krijgt die je ten stelligste belooft dat iemand binnen 48 uur contact met je zal opnemen om je persoonlijk te begeleiden. Nooit heeft iemand me opgebeld. Nochtans slaap ik met met GSM . 

Ik ben heel blij dat echt iemand mij- en de andere pechvogels- wil  helpen.Jammer dat het nog niet lukt.

Stay with us , angel of mercy.

 

@DaisyS  Even vlug tussendoor, kun je eens naar je privé bericht kijken a.u.b.

Reputatie 7
Badge +5

@Walter bladerunner en @JaimeTjampens Kan je het nu nogmaals proberen? 

@Tiniminietje @Pascalina @Raf53  Kunnen jullie de klantengegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het verder voor je na.

Reputatie 2
Badge

Jaime, 

Ik wens je veel geluk . Mijn kruis duurt al maanden. En ik heb alle mogelijke suggesties uitgetest . Zelfs in de prox shop heeft men 45 minuten gezweet, maar er bewoog niets.  Ofwel klopt er niets van de door beide partners ( Prox en HLN) gebruikte techniek ofwel is er een groot gebrek aan motivatie om klanten daadwerkelijk te helpen.” A fool at both ends of the line “ , zoals de Britten zouden zeggen.

Come on guys, let’s stick together.

Reputatie 1

Hier werkte het plots ook niet meer !!

Reputatie 2
Badge

Volgens HLN zijn wachtwoorden dus gekoppeld. Maat ik kan dus geen artikelen voor abonnees lezen. 

 

Reputatie 2
Badge

E-press HLN werkt al twee maanden niet meer . Heb alles terug opgestart . GID nummer w<er al een maand geleden overgemaakt aan HLN . Service HLN is ondermaats. Ik betaal voor een product dat niet meer werkt . Ik hen veel geduld , maar trop is te veel . Ik vraag Proximus om na te gaan bij HLN wat het probleemis . Mijn wachtwoord bij HLN is hetzelfde als dit waarmee ik inlog op forum . Volgens HLN zijn wa

 

Hier hetzelfde. Ik heb al uren aan de telefoon gehangen om het te activeren.  Nu ineens sinds vorige week krijg ik terug de melding dat ik geen abonnee ben. Het is heel lang goed gegaan maar ineens niets meer. 

Hier hetzelfde liedje . Ook geen plus artikels meer sinds een week … bellen Proximus bellen HLN … gid code … niets helpt . Van het kastje naar de muur 

Mijn e-press werkt ook niet meer sinds eind september. En ik kan ook niet koppelen via de my proximus knop. Ik heb al uren moeten wachten om iemand te pakken te krijgen bij proximus klantenservice,  maar zonder resultaat.  Wat een service :-( 

Reputatie 7
Badge +4

@MARC05 HLN liet weten dat er op 28/9 een abonnement is opgestart voor jou. Ze hebben je hiervan een welkomstmail gestuurd. Je zou moeten kunnen inloggen met het mailadres dat je ook gebruikt voor je account hier op het forum. 

Reputatie 7
Badge +4

@Paultje Fijn te horen dat alles terug in orde is. Veel leesplezier!

Reputatie 1
Badge

@Paultje Onze excuses voor het ongemak. Ik heb nog een kleine aanpassing aan je account gedaan. Kan je nog eens opnieuw proberen aub ?

Ik kan terug de krant.lezen, voor mij is de zaak opgelost.

Reputatie 7
Badge +4

@Paultje Onze excuses voor het ongemak. Ik heb nog een kleine aanpassing aan je account gedaan. Kan je nog eens opnieuw proberen aub ?

Reputatie 1
Badge

@Paultje

Welke email gebruik je om in te loggen op HLN+?

Eindigd deze op @skyent.be of ..@proximus.be?

 

Geert

 

Eindigend op @proximus.be

 

Het is hier een beetje wachten op Godot... en ondertussen betaal ik correct mijn factuur van Proximus voor een klantenservice die onbestaande lijkt.

Gelukkig voor mij hebben ze wel al twee maal dit jaar de prijs automatisch zonder problemen verhoogd.

Maar er voor zorgen dat ik terug mijn krant kan lezen is een niet oplosbaar probleem.

Reputatie 1
Badge

@Paultje

Welke email gebruik je om in te loggen op HLN+?

Eindigd deze op @skyent.be of ..@proximus.be?

 

Geert

 

Eindigend op @proximus.be

 

Reputatie 1
Badge

@Paultje

Welke email gebruik je om in te loggen op HLN+?

Eindigd deze op @skyent.be of ..@proximus.be?

 

Geert

 

@proximus.be

Reageer