Vraag

HLN +

  • 22 November 2022
  • 7 reacties
  • 71 Bekeken

Gisteren er ineens uit gesmetennop HLN +. 

CT gehad met HLN. Deze verwijzen mij naar proximus. 

Met chat proximus krijg ik na uur nog niemand aan de lijn.

Dus via deze weg maar proberen.

Lees op andere fora.GID code. Deze heb ik ik niet.

Kan gewoon inloggen op HLN maar +artikels niet lezen.

Datum lidmaatschap is tot 2023.

Computer terug opgestart help niet.

Uitloggen HLN en terug inloggen help niet.

Raar ook dat als ik via prox app ga deze mij erna een 5 tal minuten uitsmijt en ik terug moet inloggen iik al ze ik wachtwoord onthouden. 

 

 


7 reacties

Ter info: hoogst waarschijnlijk komt er maar pas morgen terug iemand van PX langs om dit eens na te trekken.

Gebeurt dit uitsmijten met HLN op PC - dus browser - of ook op de smartphone app?

Je kan eerst eens proberen je cookies te verwijderen

Als dat niet helpt eens kritisch kijken naar je browser extensies. Ik had namelijk ook recent hetzelfde aan de hand. Heropstarten had geen nut, uitloggen en inloggen hielp niet.
Bij toeval ontdekte ik dat een extensie in Firefox de oorzaak was.

Ik gebruik die extensie niet meer en ben ook de juiste naam vergeten, iets van “Bypass” of zo.
Een update van die extensie had de vreemde bijwerking dat HLN+ van het ene moment op het andere niet meer werkte. 

Zou natuurlijk ook iets totaal anders de oorzaak kunnen zijn van HLN+ niet kunnen lezen.
Bij de Proximus app ervaar ik soms hetzelfde als jou, maar daar zie ik het verband niet met HLN+

@FrankL Ter info: proximus kan u ook de GID code bezorgen die je dan kunt doorspelen aan HLN.

Martin, 

Gaan ze automatisch reageren? Of moet ik daar zelf nog iets voor doen?

Normaal gezien als de vraag hier gesteld is zal een PX medewerker het nodige doen om je de GID code te bezorgen van zodra hij/zij hier de draad opneemt.

Reputatie 5
Badge +2

@FrankL Heb je al eens met onze klantendienst geprobeerd contact op te nemen voor je GID code? Wij op het forum mogen geen privé gegevens delen wegens het om een openbaar platform gaat.

Heb juist GID gekregen.  Nu terug naar naar DPG. Dus van de één naar ander.

Reageer