herstellingen kabelbreuk in de straat

  • 22 December 2021
  • 5 reacties
  • 183 Bekeken

Reputatie 1

Beste, 

 

Ik heb sinds 14 december tot heden geen internetverbinding & geen digitale tv meer thuis. Gisterenmiddag is er een technieker van proximus bij mij thuis langs geweest en die heeft vast gesteld dat er een kabelbreuk is op mijn internetlijn in de straat. Over 2 a 3 weken terug hebben ze werkzaamheden uitgevoerd in de straat,dus ik vermoed dat zijn mijn kabel hebben geraakt. Zouden jullie dit asap kunnen herstellen..?

 


5 reacties

Ter info: Best nooit privégegevens (zoals je telefoonnummer enz..) posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 1

Ter info: Best nooit privégegevens (zoals je telefoonnummer enz..) posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Ik heb alle gegevens aangepast, nogmaals mijn excuses voor het openbaar maken van de telefoonlijn 

Reputatie 1

Ik vroeg mij eigenlijk af wanneer dat er een nieuwe afspraak word gemaakt ,deze ochtend ben ik op gebeld geweest door een technieker terwijl ik zelf geen afspraak had gemaakt /SMS heb gekregen. (Met het resultaat dat die niet is kunnen doorgaan omdat geen verlof kon inplannen. 

kon je het niet via MyProximus zien of er een afspraak was voorzien, (waar je dan ook kunt een andere datum voorstellen indien het je niet zou passen bvb.).

Reputatie 1

kon je het niet via MyProximus zien of er een afspraak was voorzien, (waar je dan ook kunt een andere datum voorstellen indien het je niet zou passen bvb.).

 

Via de myproximus kon ik zelf niet eens zien dat er een afspraak was gepland. En een afspraak zelf maken heeft geen zin omdat hij hele tijd een technische fout aangeeft. Als men mijn dossier niet behandeld tot 1 januari dan stap ik over naar de concurrentie,want ik ben die spelletjes en loze beloftens kotsen beu!

Reageer