Vrijdag kon ik ineens niet meer bellen, sms'en en had ik geen 4g meer via mijn werkgsm die ik ook privé gebruik. Er was namelijk een factuur niet betaald voor extra diensten. Ik was hiervan niet op de hoogte maar heb na wat navraag de factuur onmiddellijk betaald zo snel mogelujk terug te kunnen bellen. Maar het is nog steeds niet in orde. Van de helpdesk heb ik de belofte gekregen dat alles in orde is. Ik bel dagelijks 2 keer naar de helpdesk. Daar zeggen ze dan dat het zeker vandaag nog in orde zal zijn ... als ik dan terugbel ... binnen 4 uur zeker! Maar ik zit nu al dagen zonder. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Wie kan mij helpen?
Bladzijde 1 / 1
Aangezien het om een bedrijfsabonnement gaat zou je ook contact moeten opnemen met de contact persoon op uw werk om dit na te vragen en op te lossen bij Proximus.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.