Vraag

gsm al 5 dagen afgesloten

  • 25 February 2020
  • 2 reacties
  • 147 Bekeken

Vrijdag kon ik ineens niet meer bellen, sms'en en had ik geen 4g meer via mijn werkgsm die ik ook privé gebruik. Er was namelijk een factuur niet betaald voor extra diensten. Ik was hiervan niet op de hoogte maar heb na wat navraag de factuur onmiddellijk betaald zo snel mogelujk terug te kunnen bellen. Maar het is nog steeds niet in orde. Van de helpdesk heb ik de belofte gekregen dat alles in orde is. Ik bel dagelijks 2 keer naar de helpdesk. Daar zeggen ze dan dat het zeker vandaag nog in orde zal zijn ... als ik dan terugbel ... binnen 4 uur zeker! Maar ik zit nu al dagen zonder. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Wie kan mij helpen?


This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Aangezien het om een bedrijfsabonnement gaat zou je ook contact moeten opnemen met de contact persoon op uw werk om dit na te vragen en op te lossen bij Proximus.

Reputatie 7
Badge +3

@Avpraet  Volgens de gegevens die wij kunnen terugvinden staat jouw gsm-nummer actief. Mocht je toch nog problemen ondervinden, neem je inderdaad best contact op met je werkgever zoals @familievandesype al aanhaalde. Groetjes, Antonella