Beantwoord

gratis wifibooster na omschakeling naar flex

  • 11 september 2020
  • 10 reacties
  • 200 Bekeken

Hallo,

Wij zijn sinds 21 augustus overgeschakeld op flex, in de winkel werd ons verteld dat de wifi booster automatisch zou opgestuurd worden, maar hebben tot op heden nog niets gehoord.

Hoe moet deze aangevraagd worden aangezien hij gratis is in het pack?

icon

Beste antwoord door AntonellaD 14 september 2020, 11:34

@pkioog  De WiFi-booster zal in de loop van deze week worden geleverd. Je krijgt een bevestiging per mail. Mijn excuses voor de vertraging. Groetjes, Antonella

Bekijk origineel

10 reacties

@pkioog Je bent niet de enige die dit voor heeft, maar het zal wachten zijn tot maandag totdat iemand die van Proximus zelf is, dit kan regelen voor u.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan)
zodat zij hier maandag direct mee aan de slag kunnen.

Reputatie 5
Badge +2

Ik las zojuist op een site van Proximus dat bvb in Flex Premium er een booster inbegrepen is in het pack. De winkel lijkt dan toch correcte informatie te geven. Nu nog doen wat ze beloven.

aangezien ze het ook voor de anderen het hier op het forum on orde gebracht hebben zal het nu ook wel lukken zeker...

Reputatie 7
Badge +3

@pkioog  De WiFi-booster zal in de loop van deze week worden geleverd. Je krijgt een bevestiging per mail. Mijn excuses voor de vertraging. Groetjes, Antonella

Hoe bekom je de Wifi Booster als je overschakelt op Flex met behoud van vaste lijn?

Reputatie 7
Badge +3

@ChrisvcBik 

Deze wordt opgestuurd via Bpost. Voor jou is dat nog niet gebeurd zie ik. Ik maak het meteen in orde. Je krijgt nog een e-mail ter bevestiging. Groetjes, Antonella

Heb hetzelfde probleem. Overgeschakeld in juli en nog steeds niets ontvangen.

Een ander probleem is dat er vorige maand plots 12 euro van mijn belkrediet ging. Een medewerker van de helpdesk heeft het toen gecheckt en vond het ook niet normaal. Hij ging mij toen het bedrag terugstorten maar tot op vandaag ook nog niets ontvangen (ondertussen al 4 maal teruggebeld en al 5 chatberichten gehad en telkens met de belofte dat het in orde zou komen). Gisteren naar Proximus winkel geweest en daar botweg als antwoord gekregen dat ze mij niet kunnen helpen en ik via hun 0800 lijn moet gaan.

Gewoon afwachten tot er hier maandag hier iemand terug langskomt van het Proximus forumteam om dit verder in orde te brengen. 

PS: ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.

zoals je ziet is een mail sturen nu niet mogelijk zie » contacteer-onze-klantendienst

Gewoon afwachten tot er hier maandag hier iemand terug langskomt van het Proximus forumteam om dit verder in orde te brengen. 

PS: ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.

zoals je ziet is een mail sturen nu niet mogelijk zie » contacteer-onze-klantendienst

Martin, bedankt voor de info. Die paar dagen wachten kunnen er nog wel bij.:relaxed:

Reputatie 7
Badge +3

@egon 

Het bedrag van €12 belkrediet is op 19 en 20 augustus eraf gegaan door het verbruik van bijna 24 MB aan mobiele data verbindingen. Omdat het jou reeds werd beloofd, heb ik deze € 12 terug opgeladen.

De WiFi-booster zal in de loop van deze week bij jou worden geleverd.

Groetjes,
Antonella

Reageer