en je gebruikt op alle PC’s de juiste IMAP instellingen
→ E-mail instellen op je gsm, tablet of computer | Proximus
daar kun je kiezen tussen verschillende MAP applicaties die je eventueel gebruikt
In het algemeen:
Een andere app
Stel je e-mailaccount in of kijk de instellingen na:
- Inkomende mailserver
- Type: IMAP
- Adres: imap.proximus.be
- Beveiliging: SSL
- Poort: 993
- Uitgaande mailserver
- Type: SMTP
- Adres: relay.proximus.be
- Beveiliging: STARTTLS of TLS
- Poort: 587
- Authentificatie: Ja
Vul je volledige e-mailadres en het wachtwoord van je mailbox in.
Mss zijn er bepaalde MAIL Applicaties waar je dit specifiek kunt instellen of de SEND Box moet al dan niet gesynchroniseerd worden!?
Stelt het probleem zich ook bij het gebruik van Proximus webmail op de betrokken toestellen?
Webmail | Proximus
Welke mailapplicatie gebruikt u?
bv
Resolve sync issues in Mail and Calendar apps in Windows 10 - Office Support (microsoft.com)
Moeilijk af te leiden of TS het alleen voor heeft met proximus mail alleen !
Het gebeurt ook niet alleen op Windows pc’s bv ook met Outlook zijn er al zo’n problemen geweest ook !