Vraag

gezamelijk gebruik van IMAP Verzonden postbus op verschillende apparaten

  • 19 August 2021
  • 3 reacties
  • 79 Bekeken

Ik consulteer mijn IMAP verzonden postbus op verschillende pc’s. In tegenstelling met de INBOX waar ik op elke pc alle binnen gekomen berichten terug vind, geeft elke pc afzonderlijk enkel de verzonden berichten weer die vanop die pc zijn verstuurd.

Hoe kan ik de VERZONDEN postbus ook synchroniseren tussen de verschillende pc’s?


3 reacties

en je gebruikt op alle PC’s de juiste IMAP instellingen 

→ E-mail instellen op je gsm, tablet of computer | Proximus

daar kun je kiezen tussen verschillende MAP applicaties die je eventueel gebruikt 

In het algemeen:

Een andere app

Stel je e-mailaccount in of kijk de instellingen na:

  • Inkomende mailserver
    • Type: IMAP
    • Adres: imap.proximus.be
    • Beveiliging: SSL
    • Poort: 993
  • Uitgaande mailserver
    • Type: SMTP
    • Adres: relay.proximus.be
    • Beveiliging: STARTTLS of TLS
    • Poort: 587
    • Authentificatie: Ja

Vul je volledige e-mailadres en het wachtwoord van je mailbox in.

Mss zijn er bepaalde MAIL Applicaties waar je dit specifiek kunt instellen of de SEND Box moet al dan niet gesynchroniseerd worden!?

Reputatie 7
Badge +4

Stelt het probleem zich ook bij het gebruik van Proximus webmail op de betrokken toestellen?

Webmail | Proximus

Welke mailapplicatie gebruikt u?

bv

Resolve sync issues in Mail and Calendar apps in Windows 10 - Office Support (microsoft.com)

 

Moeilijk af te leiden of TS het alleen voor heeft met proximus mail alleen !
Het gebeurt ook niet alleen op Windows pc’s  bv ook met Outlook zijn er al zo’n problemen geweest ook ! 

Reageer