Vraag

Getrouwheidskorting

  • 19 January 2024
  • 10 reacties
  • 204 Bekeken

Beste

Aan welke voorwaarden moet je voldoen om een korting te krijgen?

Ben reeds 49 jaar trouwe klant.

Groeten

  1. Nelissen

10 reacties

@Richnel 

omdat de PX medewerkers dit verder zouden kunnen onderzoeken:

Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Richnel Ik heb via order R000000110000SEOJ2 uw getrouwheidskorting geactiveerd.Verdere info volgt via mail.Groetjes,Joel

Dank U wel Joel.

Reputatie 2
Badge

Aan welke voorwaarden dien je te voldoen om korting te krijgen als trouwe klant ?

Kan het niet terugvinden in de post.

 

Als ik naar de klantendienst bel kan er mij nooit iets toegekend worden.  Je moet een nieuw klant zijn.…

 

Mvg

Roland.

 

 

@Roland_012 

Hangt af van samenstelling / opties van je pack enz. en evt andere kortingen die er al zouden in vervat zitten. Indien er al ander kortingen zouden in vervat zijn laat het systeem niet altijd toe dat er nog een bijkomende klantenkorting bijgevoegd wordt, maar de PX forummedewerkers zullen dit wel verder onderzoeken wat er mogelijk is als ze hier de draad terug opnemen.  

Reputatie 2
Badge

@Roland_012

Hangt af van samenstelling / opties van je pack enz. en evt andere kortingen die er al zouden in vervat zitten. Indien er al ander kortingen zouden in vervat zijn laat het systeem niet altijd toe dat er nog een bijkomende klantenkorting bijgevoegd wordt, maar de PX forummedewerkers zullen dit wel verder onderzoeken wat er mogelijk is als ze hier de draad terug opnemen.  

Geen enkele korting is van toepasing op mijn pack.

Als jarenlange klant zou het fijn zijn om ook eens korting te kijgen zonder elk jaar over te stappen naar een andere provider.

Ik ben zeker al 55 jaar klant bij Belgacom/Proximus … kortingen met ik via de microscoop zoeken … 😊

Reputatie 7
Badge +3

@Regulus ik voeg getrouwheidskorting toe vanaf 01/02/2024 - looptijd 12 maanden. Ik stuur je een bevestigingsmail, die je zonder microscoop kunt lezen... 😉

Reputatie 4
Badge +1

@Regulus ik voeg getrouwheidskorting toe vanaf 01/02/2024 - looptijd 12 maanden. Ik stuur je een bevestigingsmail, die je zonder microscoop kunt lezen... 😉

😂😂😂😂

@Regulus ik voeg getrouwheidskorting toe vanaf 01/02/2024 - looptijd 12 maanden. Ik stuur je een bevestigingsmail, die je zonder microscoop kunt lezen... 😉

Ja ik ga die PB met stip opslaan, ik was zo stomverbaasd door die boodschap dat ik die eerst in quarantaine gezet heb omdat ik eerst dacht dat het om een phising mail ging! Zo zie je maar, de wonderen zijn de wereld nog niet uit of op z’n bijbels “klop en er zal u opengedaan worden!” Toch dikke merci!

Reageer