Skip to main content

Goede dag,

Heb me net ingeschreven op dit forum.

Dit omdat ik problemen heb, en misschien hier een oplossing te vinden is.

Gisteravond is hier plots tv en internet uitgevallen, nu zijn we 12uur verder en nog steeds niets.

Heb alles gereset (intussen al 10tal keer), ook op de volgorde die proximus voorschrijft.

Maar geen leven in te krijgen.

Niet fijn op een weekend, en je pas maandag iemand kan bereiken.

Of is er toch nog ergens een mogelijkheid?

 

Ik vrees dat u in de weekends enkel terecht kunt bij 0800 22800 technische ondersteuning

 

Concreet

indien xdsl en geen DSL synchro zal enkel Proximus het probleem kunnen verhelpen 

cfr LEDs DSL & internet op BBox of internet/broadband op internetbox

indien fiber

kijk naar de  LEDs op de internetbox (zie hierboven) en ook naar deze van de fibermodem (optical of link en LAN of Auth)

 

Ref.:

Lampjes op je Proximus toestellen | Proximus

 

 


Reageer