Skip to main content

beste

 

Sinds vorige week niets meer. Gisteren dan nieuwe Bbox gekregen maar wat ik ook doe resetten,… dsl lampje blijft knipperen en krijg geen internet of tv meer. Vooral het feit dat ik geen internet heb is zeer lastig voor mijn zaak. Iemand de gouden oplossing

 

mvg

maarten

FYI: dan zal je VDSL signaal niet meer toekomen op de bbox het telefonie kabeltje van je bbox naar de vdsl introdoos is toch in orde, je kunt ook nog bellen naar de helpdesk 080022800 of anders wachten tot er hopelijk nog iemand van Proximus zelf hier vanavond nog reageert!


beste

 

Sinds vorige week niets meer. Gisteren dan nieuwe Bbox gekregen maar wat ik ook doe resetten,… dsl lampje blijft knipperen en krijg geen internet of tv meer. Vooral het feit dat ik geen internet heb is zeer lastig voor mijn zaak. Iemand de gouden oplossing

 

mvg

maarten


hi, kan je het klantennr van je fixed gedeelte toevoegen aan je profile  ?
dan kunnen we je lijn verder controleren


jonathan.

 

Wat bedoel je met klantennummer fixed gedeelte?

 

mvg

Maarten


Uw klantnummer voor internet (en vaste lijn) zoals terug te vinden op uw afrekeningen en/of via MyProximus (enkel te vermelden via uw forum login profiel: wijzigen & opslaan; niet publiekelijk in een bericht op dit forum)


beste

 

Sinds vorige week niets meer. Gisteren dan nieuwe Bbox gekregen maar wat ik ook doe resetten,… dsl lampje blijft knipperen en krijg geen internet of tv meer. Vooral het feit dat ik geen internet heb is zeer lastig voor mijn zaak. Iemand de gouden oplossing

 

mvg

maarten


hi, kan je het klantennr van je fixed gedeelte toevoegen aan je profile  ?
dan kunnen we je lijn verder controleren


heb Het als een ticket op mijn profiel gezet. Ziet u dat?

mvg

 


beste

 

Sinds vorige week niets meer. Gisteren dan nieuwe Bbox gekregen maar wat ik ook doe resetten,… dsl lampje blijft knipperen en krijg geen internet of tv meer. Vooral het feit dat ik geen internet heb is zeer lastig voor mijn zaak. Iemand de gouden oplossing

 

mvg

maarten


hi, kan je het klantennr van je fixed gedeelte toevoegen aan je profile  ?
dan kunnen we je lijn verder controleren


heb Het als een ticket op mijn profiel gezet. Ziet u dat?

mvg

 


hi, je verbinding zou ondertussen terug moeten stabiel verlopen