Skip to main content

Beste,

Sinds ongeveer een week hebben mijn vriendin en ik vanaf ons thuisnetwerk geen toegang tot onbeveiligde websites. Gebruik van verschillende laptops (Mac of Windows) en verschillende browsers (Firefox, Chrome, Safari) maakt geen verschil.

Zodra we naar een onbeveiligde website willen gaan staat er in de adresbalk 

http:// cijferreeks /login.lp?event=ServerConnect en blijft de browser constant proberen. de pagina te laden.

We hebben zelf nergens iets aangepast dus denken dat de oorzaak en oplossing bij Proximus zit.

Alvast bedankt voor uw reactie.

 

 

 

 

 

Als ik dit goed interpreteer krijgt u blijkbaar onderstaande te zien, correct?

 

 

= U komt op de GUI (user interface) van uw Bbox terecht

Misschien biedt een reset van uw Bbox een oplossing

 

https://www.scarlet.be/help/faq/1009/59/Reset-van-de-B-Box-3-modem


lukt het niet als je deze link gebruikt → http://192.168.1.1/7.3.8/gui/tpl/src/home/login.html

of via http://Mymodem 

anders probeer ook eens probeer  met een browser scherm in cognito te open met toetscombinatie CTRL + SHIFT + N 

als dit niet lukt de bbox eens resetten = 20 seconden het verzonken reset knopje ingedrukt te houden en dan te lossen 


De BBox opnieuw opstarten heeft gewerkt. Fijn dat het met zo’n simpel ingreep  weer werkt.

Merci.


Blij te horen dat het zo in orde gekomen is 👍