Skip to main content
Beantwoord

Geen Proximus webmail meer


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 87 reacties

Bij het inloggen zou mijn e-mail adres en/of wachtwoord verkeerd zijn, nochtans al decennia lang dezelfde.

“Wachtwoord vernieuwen” gaat ook niet, daar wordt gemeld dat mijn e-mail adres niet zou bestaan?

 

Beste antwoord door Martin

lukt het ook niet al je het mailadres van je mailbox zelf gebruikt in de vorm van 

ab123456@skynet.be

 

 

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

6 reacties

Martin
  • 33302 reacties
  • Antwoord
  • 31 maart 2025

lukt het ook niet al je het mailadres van je mailbox zelf gebruikt in de vorm van 

ab123456@skynet.be

 

 


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 87 reacties
  • 1 april 2025

OK, dat is gelukt, waarvoor dank!

Alleen, waarom kan ik niet meer inloggen met mijn e-mailadres?


Martin
  • 33302 reacties
  • 1 april 2025

Heb je al geprobeerd met een ander browser

of

in je browser door een private pagina te openen :

Privaat venster openen in je browser

met volgende toetscombinaties:
CTRL SHIFT N  (sommige browsers via CTRL SHIFT P)
en dan surfen naar http://webmail.proximus.be (alle cookies aanvaarden)

Als het wel werkt in een private pagina van je browser dan zou je best eens de cookies/historie wissen.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 1 april 2025

@user 

 

Gisteren deed er zich een algemeen probleem voor op de email bij Proximus.

Intussen zou de mail opnieuw moeten werken.

Wat ook kan helpen is de cookies verwijderen op je internet browser.

 

Geert


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 87 reacties
  • 1 april 2025

@Martin: In meerdere browsers geprobeerd, het werkte in geen enkele daarvan.

Alles uitgevoerd wat je aanbevolen hebt, en het werkt terug in bijna alle browsers.

Enkel Firefox doet nog een beetje vreemd: de pagina wordt geopend in het Frans en er wordt gevraagd of ik het Engels wil vertalen naar het Spaans?

Dit vormt echter geen probleem, omdat ik deze browser zelden of nooit gebruik.

@GeertC: Bedankt voor jouw info. Proximus zou dit beter vermelden: ondertussen begin je allerlei wijzigingen aan te brengen tot er helemaal niets meer werkt.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 2 april 2025
user schreef:

@Martin: In meerdere browsers geprobeerd, het werkte in geen enkele daarvan.

Alles uitgevoerd wat je aanbevolen hebt, en het werkt terug in bijna alle browsers.

Enkel Firefox doet nog een beetje vreemd: de pagina wordt geopend in het Frans en er wordt gevraagd of ik het Engels wil vertalen naar het Spaans?

Dit vormt echter geen probleem, omdat ik deze browser zelden of nooit gebruik.

@GeertC: Bedankt voor jouw info. Proximus zou dit beter vermelden: ondertussen begin je allerlei wijzigingen aan te brengen tot er helemaal niets meer werkt.

 

 

Goed om te horen dat je email terug werkt. 

Soms duurt het enige tijd om te onderzoeken of een storing algemeen is, hierdoor gebeurt het dan dat een algemene storing laattijdig aan de klanten gecommuniceerd wordt. 

Ik geef het in ieder geval door aan de verantwoordelijken.

 

Geert