Vraag

Geen internet voor geruime tijd

  • 17 June 2020
  • 5 reacties
  • 68 Bekeken

Beste,

Reeds geruime tijd zitten wij zonder internet door een algemeen probleem bij Proximus. Ik heb internet nodig voor mijn werk en de kinderen voor school. Ondertussen al meermaals naar Proximus gebeld en steeds het antwoord dat ik gewoon moet wachten.(mijn klantnummer is 607351729)

Ik heb nu 2 vragen:

  1. Kan er zeer snel werk gemaakt worden om dit probleem op te lossen?
  2. Kan mijn factuur voor deze maand gecrediteerd worden aangezien ik jullie diensten al een hele tijd niet kan gebruiken?

Alvast bedankt voor de snelle reactie


5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb bv. op het Fr forum reeds meermaals gelezen dat er bij storingen of laattijdige oplevering tijdelijk gratis mobiele data ter beschikking gesteld wordt van de klant (niet altijd /systematisch maar soms zelfs tot 3TB’!)

 

Ik heb de indruk dat dit aan de vlaamse forum kant meer in de vergeethoek geraakt is want dit bestaat al vele jaren  lang,  vroeger kon je zelf zo’n 3g modem in een proximus center gaan ophalen bij langdurige problemen en kon deze dan met data bijgevuld worden van op afstand.

Reputatie 7
Badge +4

@David Mampaey  Ik zie dat er toch nog iemand bij u ter plaatse zal moeten komen om het probleem verder op te lossen. Wanneer zou dit voor u passen ? 

Als het probleem volledig opgelost is, kunnen we dan bekijken welke compensatie u kan krijgen. 

@Martin @M_016 Deze oplossing is enkel mogelijk als er een GSM bij in het pack zit. 

@HadewychT bedankt voor de bijkomende info.

PS: vroeger kon dit zelfs zonder GSM in pack want mijn pa heeft daar nog gebruik van gemaakt.
Dit was toen een 3G USB modem.

Maar nu is dit een MiFi 4G modem dacht ik toch. 

Reputatie 7
Badge +4

Die Mifi’s worden inderdaad soms nog wel geplaatst, maar enkel door een technieker die in dit geval nog niet ter plaatse was geweest. Nu wordt er meer gebruik gemaakt van extra data toe te voegen aan mobiel abonnement zoals M_016 zei, maar dat kan enkel als de GSM bij in het pack zit. 

Reageer