Skip to main content

ik heb elke nacht zelfde probleem als ik naar netflix kijk via moden van belgacom dan valt rond 0.30 uur de internet verbnding weg van de tv en krijg ik bovnaan op het tv scherm deze melding “ geen internet meer op dit kanaal”.

wanneer ik dan overschakel naar apple tv kan ik gewoon verder kijken.

wat kan er hier fout lopen.

@Fred4520 Ik heb je lijn nagekeken maar zie geen verbrekingen op je verbinding naar buiten of op je wifi. 

Duurt het dan lang dat je deze melding krijgt ? Kan je op dat ogenblik wel nog andere zaken bekijken via je decoder zoals live tv of een opname ? 


op moment van deze vermelding valt het geluid uit,van de decorder ? de rest (beeld) loopt verder.

ik denk dat het probleem zich in de decorder bevindt, wanneer ik dan tv verder kijk via apple tv via internet is alles normaal.


Of dit topic een verwant probleem is ?

 

 


op moment van deze vermelding valt het geluid uit,van de decorder ? de rest (beeld) loopt verder.

ik denk dat het probleem zich in de decorder bevindt, wanneer ik dan tv verder kijk via apple tv via internet is alles normaal.

heb je eigenlijk al eens alles herstart of gereset?


Reageer