Vraag

Geen internet of TV

  • 6 October 2023
  • 7 reacties
  • 170 Bekeken

Beste, ik heb sinds gisteren geen internet of TV meer, het DSL lampje op mijn Bbox-3 flikkert continu. Wifi signaal is goed.

Kan iemand dit nakijken aub? Klantnummer 6**, mvg Eddy


7 reacties

heb je de bbox al herstart = 10 sec volledig stroomloos gezet.

of je kan dan ook nog een reset proberen = 20 sec het reset knopje ingedrukt houden en dan pas loslaten.

heb je de bbox al herstart = 10 sec volledig stroomloos gezet.

of je kan dan ook nog een reset proberen = 20 sec het reset knopje ingedrukt houden en dan pas loslaten.

Beste Martin, ligt niet aan mijn Bbox, maar aan zendkast blijkbaar waarop ik ben aangesloten, maar ja hoelang duurt zoiets oplossen?

Ze zijn dus op de hoogte bij Proximus als ik het goed begrijp, dan zal het afwachten geblazen zijn tot ze het opgelost krijgen. Mss kan een PX forum moderator meer informatie vastkrijgen als er iemand van hen hier de draad opneemt.

Hoewel ik een sms kreeg, dat einde van de werken waren voorzien om 16u30, is het probleem nog steeds niet opgelost.

@Eddy_0108 Hier ga je nu geen info meer krijgen van een PX forum moderator, want die komen pas maandag terug langs.
Mss kan je via 0800 22 800 meer te weten komen als je dit wenst.
Maar als het in de regio een algemeen probleem is zou het kunnen dat je dan een computerstem hoort die zegt dat er een probleem in uw regio is !

Bedankt @Martin ik heb ook een privé ticket aangemaakt

Beste, mijn verbinding werd hersteld, waarvoor dank, dikke pluim voor An van Proximus klantendienst die ik vandaag om 12u52 aan de lijn kreeg, ze heeft mij om 13u49 ook terug gecontacteerd om te melden, dat de verbinding werd hersteld.

Maar…ik kom om 18u thuis van kantoor, mijn buren in alle staten, omdat rond 14u een technieker is langs geweest, die op zoek was naar “een kastje van Proximus” Mijn buurvrouw aan het telewerken en in meeting, maakt via de videofoon de voordeur los en laat deze persoon binnen.

Hij forceert daarmee een deur op slot, met het idee dat zich daarachter zich bevindt wat hij zoekt, maar achter die deur zit enkel riolering verder niets.

Nu begrijp ik wel enigszins zijn frustratie, dat niemand hem onmiddellijk wegwijs maakt, maar dit kan je toch geen normaal gedrag noemen?

Er was toch van in het begin duidelijk gemaakt, dat de panne werd veroorzaakt door infrastructuurwerken buiten?

Ik kan het hier wel niet bij laten, want dit is beschadiging van gemeenschappelijke delen van een VME...

 

Reageer