Vraag

geen internet meer sedert maandag 17 april 2023


Ik zou nu graag eens een deftige svz rond de oorzaak en timing oplossing van mijn probleem krijgen.

Ik zit nu al sedert maandagvoormiddag zonder internet.

De operatoren lopen enkel lijstjes af en luisteren niet naar wat je zegt.

Mijn probleem zou deze avond om 16.30 opgelost zijn?

Klopt dit ?

Welke compensatie voor geleden verlies?

Ik dien dit weekend te telewerken. Dus graag bevestiging dat er alles aan gedaan wordt om dit opgelost te krijgen vandaag nog


12 reacties

@Evi4 

 Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze vandaag de draad hier opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Heb ondertussen eindelijk doorverbonden geweest met een technieker. Vanaf nu zal er gecommuniceerd worden. Maar rest mijn vraag nu. Compensatie??? Zal maandag 24 april(,nieuwe oplosdatum) 8 dagen zonder internet zitten. Als het tegen dan al opgelost zal zijn....

Reputatie 7
Badge +4

Enkel Proximus medewerkers (moderatoren) kunnen hierop een antwoord (laten) bezorgen

Bv. betreft het een probleem waarbij meerdere klanten uit uw buurt betrokken zijn of is enkel uw aansluiting getroffen

&

indien u over een Proximus mobiel abo zou beschikken kan een Proximus medewerker u (normalerwijze) ondertussen ook bijkomende (gratis) data (1TB bv.) (laten) toekennen (naast een eventuele latere commerciële tegemoetkoming) 

Mijn gsm abonnement is niet bij proximus. Heeft men me al voorgesteld. Maar dit gaat dus niet nu die extra data. Zou netwerkkabel gans deel van mijn straat zijn die verstoord is. Maar de buren hebben allemaal telenet. Geen mensen gehoord die ook klachten hebben...Dus ik lijk de enige gedupeerde .

De operatoren kunnen niet meer aanbieden dan die extra data. Iets anders staat niet op hun voorgekauwd "lijstje". Heel frustrerend die communicatie van proximus bij proximus problemen. Moeten jullie iets aan doen. Jullie zullen hier heel veel klanten mee verliezen vrees ik.

 

Komt er nog actie voor een compensatie? Of wordt mijn vraag genegeerd?

@Evi4  Ter info:

compensatie kan pas toegekend worden als het probleem definitief opgelost is, maar daar zullen de PX forummedewerkers je morgen wel meer details kunnen over geven als ze hier de draad terug opnemen.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Evi4 werkt je internet intussen terug?

Neen nog steeds niet. Donderdag een technisch persoon uiteindelijk aan de lijn gehad die me zei dat men het vanop afstand kon oplossen. Dat het gisterenavond ging opgelost zijn. Dat de netwerkkabel in gans de straat verstoord was. Maar dat men meer tijd nodig had. Terwijl mijn buur wel proximys tv kan zien, dus heer internet lijkt te werken. Ik diende er niet voor te zorgen dat iemand aanwezig was. Mijn gsmnummer ging gebruikt worden om me op de hoogte te houden. Gisterenmorgrn krijg ik telefoon dat iemand technisch aan mijn deur stond. Terwijl ik niet verwittigd geweest ben dat er iemand ging komen. Die heeft dan gezegd dat verkeerde technisch dienst (hij) gecontacteerd was. Hij ging het doorgeven aan de juiste dienst. Maar tot op heden weeral niet op de hoogte van wat er gaat gebeuren. Dat is nu al meer dan een week gaande. Ik heb het stilletjesaan gehad met jullie. Denk dat ik al genoeg geduld getoond heb. Ik wil graag concrete info via mijn gsm en communicatie omtrent de oplossing van mijn probleem. En ik wil  echt wel een oplossing vandaag nog liefst.Men heeft me gezegd nu dat wanneer iemand aanwezig moet zijn, ik minstens een half uur op voorhand ga verwittigd worden. Maar op mij komt het over dat er bij jullie dus niemand effectief met mijn probleem bezig is. Dus graag zo snel mogelijk een oplossing en deftige communicatie op mijn GSM nummer. Ik kan geen verlif blijven nemen en hier zitten wachten omdat er musschien iemand zonder deftig op tijd te verwittigen...

Ik kan geen verlof blijven nemen en hier zitten wachten omdat er misschien iemand zonder deftig op tijd te verwittigen zou langskomen.

Reputatie 7
Badge +3

@Evi4 

Excuses

Kabelstoringen vragen meestal veel werk/inspanningen en er zijn ook vaak onverwachte items.

Sorry voor het ongemak

Via de technische dienst heb ik nu update gevraagd van de stand van zaken.

als we meer info hebben komen we terug…

Groeten

Tina

 

Aangezien jullie:

  • me anderhalve week aan het lijntje gehouden hebben met superslechte communicatie. 
  • me tijdens mijn herhaaldelijke telefoons tegenstrijdige info bezorgd hebben
  • jullie dan uiteindelijk  pas 5/5 een nieuwe afspraak legden en die niet wouden vervroegen (PROBLEEM STELDE ZICH REEDS VAN 17/4 in de voormiddag). Wat zou betekenen dat het uiteindelijk een maand zou duren minstens voor het opgelost is ? want 5/5 komen betekende niet dat het dan al opgelost zou zijn. 

Dus was ik het echt zat en heb ik maandag na mijn laatste telefoontje met de proximuslijn contact opgenomen met een andere provider. Deze kon na een dag reeds aanwezig zijn en ik heb nu via hen eindelijk na anderhalve week terug internet en tv.

Ik heb ondertussen de procedure opgestart om alle producten bij jullie op te zeggen. Ik hoop dat dat vlot zal verlopen en dat jullie me in die procedure niet nog eens op de kast jagen . 

 

De afspraak van 5/5 heb ik ook geannuleerd via jullie chat . Hopelijk is die ook niet in de mist gegaan en staan jullie hier niet voor niets als jullie toch zouden afkomen . 

 

Ik was jarenlang een heel trouwe klant maar wat er de voorbije anderhalve week gebeurd is vind ik absoluut niet kunnen. Een verslag zal dus ook gecommuniceerd worden aan testaankoop en de ombudsdienst van de telecom diensten. 

 

Ik hoop dat jullie andere klanten met wat meer respect en zo behandelen in de toekomst. 

Want op deze manier zullen jullie nog héél véél klanten verliezen

 

Met vriendelijke groeten 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Evi4 

excuses dat dit zo gelopen is.

een kabelstoring is voor alle partijen bijzonder vervelend

ik kreeg melding dat collega’s wel hard ah werken waren om je probleem vroeger opgelost te krijgen

Maar het hoeft dus niet meer;  ik heb je boodschap doorgegeven.

Groeten

Tina

Reageer