Gisteren ochtend heb ik vastgesteld dat er geen internetverbinding was in mijn huis. niet voor tv, niet voor internet op de laptop, geen wifi verbinding, …
Telefonisch contact opgenomen met Proximus. Een technicus is in de namiddag langsgekomen. De technicus heeft het probleem echter niet kunnen oplossen en zei me dat er een nieuwe afspraak zou gemaakt worden om het probleem op te lossen. Ondertussen nog steeds geen tv of internet. Hij zei me dat Proximus dan wel gratis data zou aanbieden om ondertussen verder te kunnen. Ik moest hier zelf contact voor opnemen. Terug gebeld, weer een medewerker die wilde controleren of mijn verbinding niet te herstellen was en dan vervolgens zei dat hij me niet kon helpen met de gratis data. Hij heeft me doorverbonden met de klantendienst en zij zouden het voor mij en mijn kinderen in orde brengen. Gisterenavond was het voor 1 van mijn kinderen in orde, maar voor de andere en mezelf niet. Vandaag daarom terug contact opgenomen, maar het lijkt nog steeds niet in orde te komen. Ondertussen dus nog steeds geen mogelijkheid om tv te kijken of te gamen aangezien diegene die de extra data kreeg niet thuis is. Graag dus een degelijke oplossing en een creditnota voor de tijd dat we geen internet ter beschikking hebben thuis. Ook graag een vooruitzicht op een afspraak zodat de internetverbing terug hersteld kan worden. Indien dit niet mogelijk is, zie ik mij genoodzaakt via een andere provider een oplossing te vragen.
Even ter info: toen ik daarnet via de chat een vraag stelde, kwam er geen respons. Ookal stond erbij dat de medewerker klaar was om naar de vraag te luisteren. De frustraties stapelen zich op hier.