Vraag

geen internet

  • 14 September 2021
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Reputatie 1

Beste @AntonellaD 

 

kan u eens nazien voor klantnr 469809588 of er problemen zijn?

na terugkeer reis geen internet meer.. is de bbox bereikbaar van jullie kant? Zo nee: wanneer is dit weggevallen?


3 reacties

Blijft het DSL controlelampje continu oplichten op je bbox en heb je al de  bbox eens gereset → 

bbox resetten = 20 sec het verborgen resetknopje achteraan blijven indrukken en pas loslaten als enkel en alleen de power led vooraan nog oplicht.

Reputatie 7
Badge +4

hi @Frankdoc  ik zie signaal op je modem momenteel
ondervind je nog steeds problemen ?

Reputatie 1

@jonathandr er was blijkbaar gisteren een afspraak met Proximus, maar die heeft zijn kat gestuurd ( zogezegd aangebeld 16.39). Tot op heden werkt het dus nog niet

Reageer