Vraag

Geen inkomende emails meer

  • 9 September 2021
  • 3 reacties
  • 135 Bekeken

Beste, sinds gisteren ontvang ik op mijn skynetadres geen inkomende emails meer wat een ramp is voor de praktijk. Ik had reeds telefonisch contact met de hulplijn van Proximus maar werd niet echt geholpen.

Ik ben gisteren in de Belgacom winkel te Ieper geweest voor een nieuwe simkaart voor mijn dochter, uitstekend geholpen trouwens, ze zouden mijn pack voor telefonie en mail bekijken en bijwerken, heeft dat daarmee iets te maken. Please, graag dringend hulp, aub.

 

Gisteren werd een tevens een spam mail uit mijn naam verstuurd naar mijn hele klantenbestand, uitgaande van een telenet accout, terwijl ik bij proximus zit. Er zou hiervan nota genomen zijn…..?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik vrees dat er vandaag geen medewerkers van Proximus meer actief zijn op dit publieke forum, vanaf morgen komen zij normaal terug langs

Misschien is uw mailbox geblokkeerd omwille van spam cfr. bv.

Mailbox geblokkeerd | Proximus Forum

In afwachting van een reactie van een Proximus medewerker misschien best eens een antivirus toepassing op uw toestel(len) een grondige controle laten uitvoeren en indien nog niet gedaan uw klantnr (en betrokken e-mailbox mocht u er diverse hebben) in uw forum login profiel vermelden (enkel aldaar zichtbaar voor Proximus)

 

Reputatie 7
Badge +4

@Annelies Six  ik zie dat er een forwarding actief staat op dit mailadres
heb je deze recent geactiveerd omwille van dit probleem ? anders zal dit de oorzaak zijn dat je geen mails ontvangt

Nog steeds geen inkomende mail, een ramp als je eigen zaak hebt.

 

Reageer