Skip to main content

Beste

Mijn vader krijgt via skynet op windows 11 geen mails meer binnen.

Hij krijgt ze wel binnen via proximus webmail. 

Dit heeft altijd gewerkt tot hij een nieuwe laptop heeft aangeschaft.

inkomende mail server: imap.proximus.be:993:1

uitgaande: relay.proximus.be:587:0

Zijn account hebben we meermaals verwijderd en opnieuw ingesteld via de instructies van het youtube filmpje.

Ik (Cynthia Roelkens) ben een Proximus medewerker, kunnen jullie een technisch ticket laten opmaken door de IT dienst aub voor dit probleem.

 

@Etienne Roelkens 

Ter info: en staat de rest ook aangevinkt :

incomming server: imap.proximus.be:993:1
outgoing SMTP server: relay.proximus.be:587:0
(v) outgoing server requieres authentication
(v) use the same username and password for sending mail
(v) Require SSL for incomming email
(v) Require SSL for outgoing email

 


@Martin

Bedankt voor deze info, maar deze instellingen hebben wij al meermaals ingegeven, telkens e-mail adres verwijderd en opnieuw aangemaakt, ook het e-mail adres toegevoegd op andere pc, het werkt nog steeds niet. Groeten Cynthia 


@Etienne Roelkens Met welk mailprogramma werk je?


Ter info: Dat is een Mail app dat in het OS van Microsoft  Windows ingesloten zit.


@Martin  Ja dat is net de vraag is het windows live mail of is het outlook 365:). Want bij de pc’s tegenwoordig wordt die als proefversie meegeleverd.


Reageer