Vraag

geen coomunicatie met modem meer mogelijk

  • 27 June 2020
  • 7 reacties
  • 99 Bekeken

Is er iemand die nu mijn modem kan resetten?

ik heb een hard reset uitgevoerd. En wachtwoorden gelden niet meer.

ik kan onmogelijk inloggen via IP adres


7 reacties

Reputatie 4
Badge +1

als je een hard-reset op je modem ( bbox) hebt uitgevoerd, kan je terug inloggen met user en paswoord dat op de modem zelf staat, op de sticker; Je kan daarna terug een eigen paswoord instellen voor de toegang

@JanC3620 om het User Wachtwoord te vinden (goed te kunnen lezen) op de sticker van je bbox moet je soms eerst de voet van de bbox verwijderen,  door hem een kwartslag te verdraaien.

Reputatie 6
Badge +3

Alle lampjes moeten wel uitgaan alvorens de hard reset geslaagd is, wanneer je met een puntig voorwerp in het gaatje voor de reset drukt.

behalve de power led :slight_smile:

 

Reputatie 6
Badge +2

als je een hard-reset op je modem ( bbox) hebt uitgevoerd, kan je terug inloggen met user en paswoord dat op de modem zelf staat, op de sticker; Je kan daarna terug een eigen paswoord instellen voor de toegang

Dat klopt, maar sommigen veranderen dat complex paswoord in iets simpel en dan weten ze dat niet meer.

Reputatie 6
Badge +3

De power led moet inderdaad wel branden.:wink:  Bedankt voor de correctie.

als je een hard-reset op je modem ( bbox) hebt uitgevoerd, kan je terug inloggen met user en paswoord dat op de modem zelf staat, op de sticker; Je kan daarna terug een eigen paswoord instellen voor de toegang

Dat klopt, maar sommigen veranderen dat complex paswoord in iets simpel en dan weten ze dat niet meer.

maar dat is toch in één twee drie terug in orde te zetten door de reset knop 20 sec in te drukken en dan in loggen met Userwachtwoord en je wachtwoord weer zelf kiezen en klaar is kees, tot je het weer vergeet :wink:

Reageer