Skip to main content

Beste,

Sinds vrijdag 15 december hebben wij geen beschikbaarheid meer van internet en digitale TV.
Dit is dus nu al 3 dagen en na telefonisch contact met Proximus blijkt dat er een technieker van een externe firma(lasser) moet langskomen om dit probleem op te lossen.  Maar er kan ons geen datum doorgegeven worden wanneer de herstelling zal kunnen gebeuren.
Al vele malen hebben we hiervoor gebeld maar niemand kan zeggen wanneer het probleem hersteld zal worden.

Vragen:
1. Kan er aub asap een oplossing hiervoor komen zodat er asap weer de dienst(internet + digitale TV) verleend wordt waarvoor wij maandelijks betalen aan Proximus.
2. Kan er een compensatie verkregen worden voor het feit dat wij al meerdere dagen geen internet en digitale TV beschikbaar hebben in ons huis aub?

Hopelijk komt er spoedig een positief antwoord op mijn beide vragen.

Zijn er mensen die ook dergelijke problemen hebben meegemaakt:
Wat hebben jullie dan als compensatie gekregen?
Hoelang heeft het van jullie geduurd heeft vooraleer het probleem werd opgelost?

Met vriendelijke groeten,

Tom

Geen reactie

Reageer