Beste
Wanneer er een e mail naar mijn account @proximus.be of naar een ander proximus account met extentie @proximus.be gestuurd wordt door een naam voor de extentie@privatepost.be krijgt de afzender steeds onderstaand bericht.
Ik Verdonck Franky ben "eigenaar" van de domain privatepost.be gehost bij siteplan.be en gekoppeld aan een e_mail hosting. De mensen van Siteplan en ikzelf deden test mails naar andere extenties zoals bvb @gmali.com @telenet.be .... en daar komt de mail wel aan.
Waarom komen die niet aan bij @proximus.accounts mijn domain staat nergens vermeld als Blacklist maar vermoedelijk staat die wel bij jullie inkomende server geblokkeerd. Kan u dit verhelpen aub
XXXX het ontvangen bericht XXXX
This message was created automatically by mail delivery software.
A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:
verdonck.franky@proximus.be
host mx.glb.proximus.be x195.238.20.25]
SMTP error from remote mail server after MAIL FROM:<franky.verdonck@privatepost.be> SIZE=5476:
554 Your access to this mail system has been rejected due to poor reputation of a domain used in message transfer
Reporting-MTA: dns; mx245.antispamcloud.com
Dank bij voorbaat
Met vriendelijke groeten
Verdonck.Franky
mail verdonck.franky@proximus.be