Vraag

geblokkeerd inkomend mailadres

  • 17 January 2023
  • 0 reacties
  • 92 Bekeken



Beste

 

Wanneer er een e mail naar mijn account @proximus.be of naar een ander proximus account met extentie @proximus.be gestuurd wordt door  een naam voor de extentie@privatepost.be krijgt de afzender steeds onderstaand bericht.

Ik Verdonck Franky ben "eigenaar" van de domain privatepost.be gehost bij siteplan.be en gekoppeld aan een e_mail hosting.  De mensen van Siteplan en ikzelf deden test mails naar andere extenties zoals bvb @gmali.com   @telenet.be  .... en daar komt de mail wel aan.

 

Waarom komen die niet aan bij @proximus.accounts   mijn domain staat nergens vermeld als Blacklist   maar vermoedelijk staat die wel bij jullie inkomende server geblokkeerd.   Kan u dit verhelpen aub

 

XXXX   het ontvangen bericht XXXX

This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

verdonck.franky@proximus.be
host mx.glb.proximus.be [195.238.20.25]
SMTP error from remote mail server after MAIL FROM:<franky.verdonck@privatepost.be> SIZE=5476:
554 Your access to this mail system has been rejected due to poor reputation of a domain used in message transfer

Reporting-MTA: dns; mx245.antispamcloud.com            

 

 

Dank bij voorbaat

 

Met vriendelijke groeten

 

Verdonck.Franky

mail   verdonck.franky@proximus.be         


0 reacties

Geen reactie

Reageer