Vraag

Frustratie Klantendienst Inadequate info

  • 5 May 2023
  • 0 reacties
  • 32 Bekeken

Voor de zovéééélste maal problemen met mijn modem: verbinding, géén verbinding … Alle draadjes uitgetrokken, aan/uit, etc. Uiteindelijk naar Proximus gebeld om probleem ‘op te lossen’ maar die brave man kreeg het ook niet gefixt. Dan maar nieuwe modem! Zou bi. 2 werkdagen geleverd worden via Bpost in dichtsbijzijnde dagbladhandel: Hoe moeilijk kan het zijn, denk je dan ?!
Maar geen bevestiging, geen code, niks! Dan maar opnieuw naar proximus bellen … Na meerdere malen aan de telefoon te hangen, krijg ik een code: R00000034017212151 … Waarop ik vriendelijk mededeel dat de code van Bpost begint met 3232 … “Mevrouw, met deze code kan u uw pakket afhalen” Als ik haar mededeel dat ik me die trip kan besparen, word deze dame boos en sluit ze de conversatie af! Klasse: niveau, niveau. Uiteindelijk brief van Belgacom in de bus én sms … Finally! Het gaat de goed kant op, zou je dan denken … Maar de soap is nog niet gedaan! ik mag de oude modem terug sturen en Proximus heeft bij de brief zélfs een retour-ticket bijgevoegd! Tof ?! Vergeet het! Postbode kan colli (barcode) niet inscannen en dus naar postkantoor! Zelfde joke! Ja maar print dat etiketje nog eens af  … Madame, ik heb deze brief gekregen van Proximus … Ja, bel dan opnieuw naar Proximus voor een nieuw etiketje! (Neen, ik dacht het niet!!!!!) Probleem: Proximus vermeldt op dat fameus retour-etiketje slechts een deel van de barcode waarmee de klant de colli niet retour kàn sturen! Frustratie, frustratie, frustratie! Uiteindelijk, na veel gebrul, getier en bakken stress, is dat ding toch vertrokken naar Proximus in Charleroi (want simpelweg naar een Proximus-winkel brengen mag niet! … ?!?! )
Bellen we vandaag naar Proximus om effe het probleem uit te leggen, krijg je een medewerker aan de lijn die doodleuk mededeelt dat ALLE problemen van de baan zullen zijn met Fiber … Really?! en vraag hem naar een adres om mijn frustraties te ventileren, krijg je een mail-adres waarvan andere collega’s nog nooit van hebben gehoord … Als ik mijn verwondering mede deel, “Ja, Mevrouw, maar nu moet u niet moeilijk doen! “… krijg je dan te horen van een vent met een Surimaans-Nederlands accent!
Moet je JAAAAAAREN klant zijn bij Belgacom/Proximus om op deze manier behandeld te worden door sommige medewerkers van jouw provider?! Gaan die er nu echt vanuit dat de klanten die nota bene hun pré betalen idioten zijn zijn?!


0 reacties

Geen reactie

Reageer