Ik krijg op MyProximus app steeds deze foutmelding bij ‘verbonden apparaten’
Er zijn zeker 40 aangesloten apparaten
heb fiber, nieuwe internetbox, twee v2 boosters (ethernet backhaul)
Ik krijg op MyProximus app steeds deze foutmelding bij ‘verbonden apparaten’
Er zijn zeker 40 aangesloten apparaten
heb fiber, nieuwe internetbox, twee v2 boosters (ethernet backhaul)
Dit probleem blijft… en dt is een probleem naar ‘parental control’ toe - de kinderen hun internet automatisch afsluiten op bepaald uur is bij ons beste optie ; als we daar ‘afspraken’ rond maken, ‘vergeten’ ze dat dagelijks (hoe zouden we zelf geweest zij )
Dat geeft ook foutmelding
401
Er is een technisch probleem, gelieve support te contacteren.Details van de fout
Kopieer trace ID
Kopieer fout stack
Kopieer hoofdoorzaken
Technisch bericht: Stepup is required to execute that action
Trace ID: b38ec494cb301d0e
hoofdoorzaken:
r { "exceptionType": "AuthenticationModeException", "code": "STEPUP_REQUIRED", "service": "home-gateway", "message": "Stepup is required to execute that action", "uuid": "a289b5f9-61c9-48cf-a452-690b70efc1b4" }
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.