Ik krijg op MyProximus app steeds deze foutmelding bij ‘verbonden apparaten’

Er zijn zeker 40 aangesloten apparaten 🙄
heb fiber, nieuwe internetbox, twee v2 boosters (ethernet backhaul)
Ik krijg op MyProximus app steeds deze foutmelding bij ‘verbonden apparaten’
Er zijn zeker 40 aangesloten apparaten 🙄
heb fiber, nieuwe internetbox, twee v2 boosters (ethernet backhaul)
Dit probleem blijft… en dt is een probleem naar ‘parental control’ toe - de kinderen hun internet automatisch afsluiten op bepaald uur is bij ons beste optie ; als we daar ‘afspraken’ rond maken, ‘vergeten’ ze dat dagelijks (hoe zouden we zelf geweest zij )
Dat geeft ook foutmelding
401
Er is een technisch probleem, gelieve support te contacteren.Details van de fout
Kopieer trace ID
Kopieer fout stack
Kopieer hoofdoorzaken
Technisch bericht: Stepup is required to execute that action
Trace ID: b38ec494cb301d0e
hoofdoorzaken:
[ { "exceptionType": "AuthenticationModeException", "code": "STEPUP_REQUIRED", "service": "home-gateway", "message": "Stepup is required to execute that action", "uuid": "a289b5f9-61c9-48cf-a452-690b70efc1b4" }
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.