Vraag

foutcode p139

  • 7 July 2023
  • 2 reacties
  • 1184 Bekeken

wij hebben nu reeds 2 weken problemen met het bekijken van opgenomen programma’s en programma’s herbekijken. Na een 15-tal minuten (soms minder) staat het beeld stil, begint een wieletje te draaien op een zwart scherm en krijgen we de melding “oeps …...” (de gekende melding)

Ondertussen al 10 verschillende medewerkers van Proximus via de chat en via telefoon en allen zeggen iets anders, decoder al 10x herstart, een hollandse dame (die al 12 jaar bij Proximus werkt) heeft de modem herstart (vanalle kabels moeten in andere poorten steken) en toen werkte  volgens haar alles perfect, na 5 min terug foutcode p139. Gisteren ging er (na lang aandringen) een technieker komen van happyhouse, deze beweert geweest te zijn maar echter niemand gezien (waarschijnlijk in een verkeerd appartement gezeten!!!) Daar neem je dan verlof voor! Ondertussen de laatste die opbelde heeft de cachegegevens doen wissen en hij was ervan overtuigd dat het opgelost zou zijn. Daarjuist een opgenomen programma beginnen kijken en daar hebben we het terug “oeps ….” Ik weet zeker dat het Proximus abonnement niet zal verlengd worden en we kijken alvast uit naar nieuwe provider. Iemand nog opties?  Ik vind dat Proximus een technieker mag sturen maar ik betaal er geen 85 euro voor, en happyhouse moeten ze niet meer sturen, die komen toch niet!


2 reacties

@jvst

Ter info: PX forummedewerkers komen hier niet langs tijdens het weekend.

NB: Zolang het probleem in Proximus hun installatie zit moet je voor de technieker niet betalen.

Als ik het opzoek hier→ V7 Stand van zaken | Proximus Forum

dan vindt ik dit terug in hun tabel met foutcodes:

Dus als ik daar mijn conclusies uittrek “TV Backend” dan zal jet zelf niet kunnen oplossen want de TV backend is bij PX te doen!!!

TIP: Omdat de PX forummedewerkers , als ze maandag de draad hier terug opnemen, je meer informatie te zouden kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +5

@jvst Zoals @Martin zegt ligt dit inderdaad aan een time-out op onze backend. Als je je klantennummer aan ons door hebt gegeven kan ik het voor je nakijken.

 

Reageer