wij hebben nu reeds 2 weken problemen met het bekijken van opgenomen programma’s en programma’s herbekijken. Na een 15-tal minuten (soms minder) staat het beeld stil, begint een wieletje te draaien op een zwart scherm en krijgen we de melding “oeps …...” (de gekende melding)
Ondertussen al 10 verschillende medewerkers van Proximus via de chat en via telefoon en allen zeggen iets anders, decoder al 10x herstart, een hollandse dame (die al 12 jaar bij Proximus werkt) heeft de modem herstart (vanalle kabels moeten in andere poorten steken) en toen werkte volgens haar alles perfect, na 5 min terug foutcode p139. Gisteren ging er (na lang aandringen) een technieker komen van happyhouse, deze beweert geweest te zijn maar echter niemand gezien (waarschijnlijk in een verkeerd appartement gezeten!!!) Daar neem je dan verlof voor! Ondertussen de laatste die opbelde heeft de cachegegevens doen wissen en hij was ervan overtuigd dat het opgelost zou zijn. Daarjuist een opgenomen programma beginnen kijken en daar hebben we het terug “oeps ….” Ik weet zeker dat het Proximus abonnement niet zal verlengd worden en we kijken alvast uit naar nieuwe provider. Iemand nog opties? Ik vind dat Proximus een technieker mag sturen maar ik betaal er geen 85 euro voor, en happyhouse moeten ze niet meer sturen, die komen toch niet!